آغاز محاکمه‌ی سران اصلاحات به جرم‌های خیالی و دروغین




صدا و سیما و رسانه‌های دولتی، یک بار دیگر نشان دادند که به‌شدن عوام‌فربی هستند و جز دروغ، مطلبی برای نوشتن ندارند. درحالی‌که بارها اعلام شده بود شنبه محاکمه‌‌ی اشخاص معروف برگزار نخواهد شد، امروز صبح بیدادگاهی با اتهاماتی خیالی و مالیخولیایی برای این عزیزان برگزار شده! در بین حاضرین در این بیدادگاه چهراه‌هایی از جمله محسن میردامادی، بهزاد نبوی، محمدعلی ابطحی، محسن صفایی فراهانی، عبدالله رمضان‌زاده و محسن امین‌زاده به چشم می‌خورد. 






گویا فقط و فقط خبرگزاری‌های فارس و پس از آن ایلنا از این خبر آگاه بوده‌اند تا بگویند اطلاع‌رسانی هم شده. درحالی که بدون شک، این اشخاص تا قبل از این با وکیل خود دیدار نکرده‌اند و هیچ حقوق شهروندی‌یی نداشته‌اند. بدون شک هر حکمی که در این بیدادگاه اعلام شود، به جز مبرا دانستن همه‌ی این اشخاص از جرایم خیالی و واهی‌ی اقدام علیه امنیت ملی و انقلاب مخملی از نظر خس و خاشاک‌ها باطب بوده و به‌شدت آن را محکوم خواهند کرد.






این افراد وکیل نداشته‌اند، مدت‌ها با خانواده‌های‌شان تماس نداشته‌اند، هیچ‌کدام از قوانین داخلی و بین‌المللی حقوق زندانیان و شهروندان در موردشان اجرا نشده و تمامی‌ی اتهاماتی که به ایشان وارد شده، واهی و خیالی است.









آزاد باشیم

هیچ نظری موجود نیست: