اگر احسان خرسندی در بازداشت باشد ورزشکاران نباید سکوت کنند




به گزارش برخی وبسایت های خبری نسبتن موثق، بازیکن سابق پرسپولیس (ا.خ) که به احتمال قریب به یقین همان احسان خرسندی فوتبالیست سابق و جوان تیم پرسپولیس است در میان بازداشت شده‌گان روز عاشوراست! این خبر هنوز در سطح گسترده پخش نشده و به قول معروف داغ نشده. اما اگر صحت داشته باشد فرصتی است تا جامعه ورزش عکس العمل خودش را در قبال بازداشت مردم نشان بدهد.

احسان خرسندی جوان است و هیچ تفاوتی میان وی و جوانان دیگری که بازداشت شده‌اند نیست. اما بدون شک به دلیل شهرت نسبی که دار بدون شک تحت فشار بیش‌تری قرار خواهد گرفت. اما جامعه ورزش که تا به حال با چهره هایی نظیر شش ملی پوشی که در دیدار ایران و کره مچبند سبز بستند و هم‌چنین با همراهی تماشاگران فوتبال که پرطرفدارترین رشته ورزشی در ایران است خودش را تا حدی به جنبش سبز نزدیک کرده. اما بازداشت یک فوتبالیست معروف می تواند واکنش قابل توجهی از سوی جامعه ورزش در بر داشته باشد.



آزاد باشیم 

۳ نظر:

ناشناس گفت...

نكونه منظور احسان خرسندي طنز پرداز باشه حواستون باشه سوتي نديم.

ناشناس گفت...

اون هادی خرسندیه loll

مرجان گفت...

جامعه ورزش ما نه تنها در مقابل این موضوع سکوت کرده است بلکه بزرگان فوتبال و مدیران ارشد آن که روزی خود را به عنوان پدر این بازیکن در پرسپولیس می دانستند امروز در مقابل درخواست خبرنگاران برای کمک به آزادی این بازیکن حرفی جز سکوت برای گفتن ندارند.
احسان نی زهمانند هزاران آزاد اندیش دیگر امروز در بند است و کسی خود را برای آزادی وی به خطر نمی اندازد. وای بر ما و مدیرانمان که تختی وار زیستن را از یاد برده ایم.