آقای روح‌الامینی، شما بیشتر از این‌ها می‌دانی!




پدر شهید محسن روح‌الامینی که به احترام فرزند شهیدش، به وی احترام می‌گذارم، در اقدامی رو به جلو دست به افشاگری در مورد یکی دیگر از جنایات مسئولان امنیتی ایران شده و شهید "رامین آقازاده قهرمانی" را به عنوان یکی از شعیدان جنایت‌گاه کهریزک معرفی کرد. اقای روح‌الامینی قبلن در یک سخن‌رانی گفته بود محسن‌های دیگر را دریابید! اما سوال پیش می‌آید که آقای روح‌الامینی! آیا شما همه‌ی زورت برای دریافتن محسن‌های دیگر همین یک پرده بود؟

اقای عبدالحسین روح الامینی دریاب! کسانی مثل شما نباید از این و آن بخواهند که دست به کار شوند! شما بدون شک موضوع شهید رامین آقازاده قهرمانی  را پیش از این‌ها می‌دانستی و خیلی چیزهای دیگر هم می‌دانی. شما بهتر از هرکس دیگری می‌توانی درک کنی که عمق این فجایع و این جنایات بیش از این واکنش‌های اینترنتی و بسیار بیش از دروغ‌های صدا و سیمای ننگین ایران است. پس دریاب اقای روح الامینی، محسن های دیگر را دریاب!

محسن روح‌الامینی که چهره‌اش چیزی به جز معصومیت و مظلومیت نشان نمی‌دهد، فقط و فقط یکی از تعداد بی‌شمار قربانیان این فاجعه‌ها است. متأسفانه و یا خوشبختانه پدر محسن یک فرمانده سپاه درآمد که البته این هیچ توفیری میان محسن و دیگر شهدا ایجاد نمی‌کند، اما وقتی مادران عزادار این‌طور هر هفته زیر مشت و لگد و شکنجه‌های روحی و جسمی مزدوران یاد عزیزان خود و دیگران را گرامی می‌دارند، از افراد داغ‌داری مانند آقای عبدالحسین روح‌الامینی انتظار می‌رود که "محسن‌های دیگر را دریابند".



آزاد باشیم

هیچ نظری موجود نیست: