تبلیغ کثیف، رای‌آورترین تبلیغ

احمدی‌نژاد دو راه برای تبلیغ در پیش گرفته، راه نخست تخریب دیگر کاندیداها است و راه دیگر باج دادن. او نمی‌داند که با راه نخست خودش را خراب‌تر از این می‌کند. متهم کردن و زیر سوال بردن شخص محبوبی مثل موسوی کارش را خراب‌تر می‌کند. احمدی‌نژاد راه دوم را اما به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن اجرا می‌کند. کمک‌های میلیاردی به باشگاه‌های ورزشی، زیاد کردن حقوق نظامیان، کارمندان دولت و ...
اما بی‌شرمانه‌ترین راه این است. برداشتن سهمیه‌ی روزانه برای پشت کنکوری‌های عادی و سپردن تمام و کمال آن به فرهنگیان. یعنی نقض کامل همان کتاب شبه قانون اساسی که به‌استناد به همان کتاب، تحصیل برای عموم رایگان است. فرهنگیان کدام بخش از جامعه هستند؟ معلم، استاد، کارمند آموزش و پرورش، آنان که در کتاب دستی دارند؟ مگر این قشر چه تعدادند؟ مگر این که طبق معمول، بی‌سوادهای بسیجی را در گروه فرهنگیان بچپاند.
در هر صورت این چهار سال اگر احمدی نژاد تظاهر به مهر و آشتی کرد، که نکرد، به خاطر این بود که کارش پیش مردم گیر بود. چون رای می‌خواست و حالا دارد هی از یک گروه می‌گیرد و به دیگری می‌دهد. اما چهار سال بعد، نقطه‌ی انفجار این دولت خطرناک خواهد بود.





آزادباش

هیچ نظری موجود نیست: