چرا به کروبی رای بدهیم؟








بيانيه‌هاي 6گانه و برنامه‌هاي كروبي
1- احياي سازمان مديريت
2-توزيع سهام نفت: هر ايراني 70هزارتومان 3-احياي حقوق شهروندي 4-حكمراني محلي و حقوق اقليت‌ها 5-حقوق زنان 6- منشو
رحقوق بشر

1- کروبی سازمان مدیریت را زنده خواهد کرد تا دیگر پولی گم نشود. تا دیگر آقای احمدی نژاد سعی نکند به زور و به سبک داروغه ها از بانک مرکزی پول بگیرد. تا دیگر معلوم نشود این همه درآمد حاصل از سهمیه‌بندی‌ی بنزین کجا خرج شد. تا معلوم شود هزینه‌یی که برای ساخت این همه ورزش‌گاه از جیب این ملت برداشته شده کجاست و چرا این همه بنای نیمه کاره روی دست دولت مانده.

2- سهام نفت باید سر سفره‌های مردم باشد. این دروغی بود که احمدی‌نژاد چهار سال پیش به مردم ساده‌اندیشی گفت که حالا نان هم سر سفره ندارند و برای هر کالایی باید دو یا چند برابر چهار سال پیش بها بپردازند. احمدی نژاد می‌گوید تورم دوران خاتمی 5-6 درصد بیشتر از این دولت بوده، اما خودش را به ندانستن می‌زند که آن زمان نفت 7-9 دلار بود این دولت تا 140 دلار هم پیش رفت و البته 50 دلار و 100 دلاذ و 140 دلار هیچ تغییری در وضع اسفبار این دولت نداشت.

3- احمدی نژا
د نشان داد که هیچ علاقه‌یی به صحبت کردن درباره‌‌ی این موضوع ندارد و هرگاه این بحث پیش آمد آن را به جای دیگری کشاند. آری نباید هم سخن می‌گفت. چون از جنس دانش‌جویان نیست. اگر بود که سهمیه‌ی روزانه‌ی دانش‌جویان را فقط برای به اصطلاح فرهنگیان نمی‌گذاشت. یعنی مردم عادی حق شرکت د دانشگاه را بدون پول دادن ندارند. کروبی، که قشر عظیمی از هواداران‌اش را دانش‌جویان، به علت آگاهی از وضع موجود در چهار سال قبل و کمبود شدید امکانات تحصیلی تشکیل می‌دهند. قول به حل این مشکلات و حذف تبعیض (هرگونه تبعیض) در دانشگاه‌ها و ورود به دانشگاه داده و آن را عملی خواهد کرد.

4- کروبی اصل احترام گذاشتن را بنا خواهد کرد. همه باید در
سرنوشت کشور تصمیم بگیرند. نه مانند این دولت که فقط و فقط به رای خودش احترام گذاته و خواهد گذاشت و از طرف مردم تصمیم می‌گیرد و حتا به رای مجل هم توجهی ندارد. مجلسی که نماینده‌ی مردم است. کروبی تا حالا فعالیت دولتی نکرده و با مردم بوده و هست. شغل‌هایی که وی داشته بیانگر این موضوع است.

5- حقوق زنان از ابتدای تاریخ ایران مورد تبعیض بوده و در این چهار سال به اوج خودش رسید. بازداشت مکرر دانش‌جویان دختر و بی‌خبر گذاشتن خانواده‌های آن‌ها از محل بازداشت و علت آن. بریدن حکم اعدام برای نوجوان‌ها و بی احترامی‌ی محض به زنان و دختران از طریق گشت‌های ارشادی که گویا در این یک ماه قبل از انتخابات دارند استراحت می‌کنند تا شاید با انتخاب رئیس جمهو فعلی، با خشونت و جدیت بیش‌تری به نقض حقوق ابتدایی هر انسان بپردازند.

6- این آخری را حتا احمدی نژاد تا حالا به آن فکر هم نکرد و چهار سال این سند آبروی ایران و آریایی‌ها را نقض کرد. بی‌نزاکتی، دروغ‌گویی، سوء استفاده از احساسات مردم، بیش‌تر کردن فاصله‌ی طبقاتی، فاصله‌ی شدید حقوق زن و مرد و...


کروبی برای تغ
یید آمده، اگر نه نمی‌آمد.

امشب احمدی نژاد فرصت خوبی پدا کرده تا با دروغ، سخنرانی‌های خود را به پایان برساند و به سبک دیکتاتورها جای دفاعی برای بقیه باقی نگذارد.

امشب کنال یک را نگاه نمی کنیم.






آزادباش


هیچ نظری موجود نیست: