پرونده جاری است

شورای نگه‌بان، دیروز، به خیال خود با اقدامی شگفت‌انگیز پرونده‌ی انتخابات را بست! آقایان شورای نگه‌بان خیال می‌کنید ما رای نهایی شما را نمی‌دانستیم؟ اگر بنای ما رای شما بود که از همان روز نخست در خانه می‌نشستیم تا فیلم کمدی‌ی شما را تماشا کنیم. احتمالن حالا شما پشیمانید که چرا چند روز اضاقه‌تر وقت نخواستید تا حداقل یک تای خشک و خالی به آن کاغذهای تازه می‌زدید. ما از شمایی که به عقاید فرزندان خور رحم نمی‌کنید انتظار دل‌سوزی برا مردم را نداریم*. شما به نگه‌بانی از خود و بالاسری‌های‌تان به سبک قرون وسطی ادامه بدهید و ما هم آن گونه که شایسته‌ی یک آریایی هست اعتراض می‌کنیم.



شما پرونده را مختومه اعلام کردید! یعنی دیگر به شکایات نامزدها توجهی نخواهید کرد؟ حقی را زیر پا گذاشتید که مردم برای‌اش خون ریختند، کتک خوردند و زنده‌گی‌شان را مختل کردند تا حق‌شان پایمال نشود.






شورای نگه‌بان مستندات را نپذیرفت چون سندی به جز نظام نمی‌شناسد. آیا خون‌ها سند نبود؟ جمعیت میلیونی سند نبود؟ قطع و اس‌ام‌اس و فیلترینگ اینترنت سند نیست؟ این همه چماق به دست در خیابان سند نیست؟ بیرون کردن نماینده‌ها از پای صندوق‌ها رای سند نیست؟ برگشتن صد و هشتاد درجه‌یی رای در عرض چند ساعت سند نیست؟ آیا شمردن آرا با سرعت نور سند نیست؟

*مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران - دکتر مهدی خزعلی مدیر انتشارات حیان و موسس موسسه فرهنگی انتشاراتی اباصالح روز گذشته در دادگاه ویژه روحانیت استان تهران بازداشت شد... کامل بخوانید

آزاد باشیم

هیچ نظری موجود نیست: