هادی غفاری، ، موسوی تبریزی و مهدی کروبی بر مزار شهدا؛ از ورود موسوی جلوگیری شد

بهشت زهرا و مصلی، امروز میزبان مردمی قدرشناس و باغیرت بودند که نشان دادند از خون هم‌وطنان‌شان نگذشته‌اند تا ابد آنان را به یاد خواهند داشت. امروز همه‌ی کسانی که آمده بودند، به همه‌ی دنیا فهماندند که گلوله هرچه‌قدر که بد باشد، بلاخره از این همه خوبی شرمنده خواهد شد و خجالت خواهد کشید که از لوله‌ی تفنگ بیرون بیاید. حالا دنیا می‌فهمد که در ایران، یک نفر تیر می‌خورد، ولی میلیون‌ها نفر درد می‌کشند.






میلیون‌ها نفر امروز عزادار بودند، که بیش‌ترشان با هیچ‌کدام از این شهدا، هیچ ارتباطی نداشتند . نام شهدا را از روی اینترنت شناخته بودند. بهشت زهرای تهران یکی از تاریخی‌ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت. مصلای تهران، برای نختین بار، بدون هیچ‌گوه دعوت و تبلیغی، هزاران نفر را دور و بر خود دید که اگربرخی ناسازگاری‌ها نبود، حالا میلیون‌ها نفر بودند.








کروبی، موسوی، غفاری، تبریزی و این همه مردم آمدند. هرچند که خیلی‌های‌شان حتا نتوانستند بر سر مزار هیچ‌کدام از شهدا بروند، ولی مهم این بود که همه بودند. ندا، سهراب، اشکان، کیانوش و همه‌ی شهدا امروز صدای مردم را شنیدند که: «ما همه هم‌صداییم...سهرابیم و نداییم.» یا «ندای آزادی...سهراب اعرابی.» یا «هم‌وطن شهیدم...راه‌ات ادامه دارد.»



فیلم‌های امروز:






خبرهای امروز


رخساره قائم مقامی در بهشت زهرا دستگیر شد

آزاد باشیم

هیچ نظری موجود نیست: