آفرین به شهرستانی‌ها!

حضور گسترده‌ی مردم شهرستان‌ها گوناگون، در چهلمین روز درگذشت تعدادی از هم‌وطنان بی‌گناه‌شان، نشان داد که ایرانی‌ها با هر قومیت و اقلیتی و با هر دین و کیشی، همیشه ایرانی خواهند بود. شهرستانی‌ها که اگر انصاف داشته باشیم، باید قبول کنیم که در اطلاع‌رسانی محدودتر از تهران هستند، با حضورشان در کنار مردم تهران نشان دادند که ایران فقط تهران نیست و ایرانی در هرجای دنیا و هر شهر و استانی که باشد ایرانی است.


حالا می‌توان لحظه‌شماری کرد برای طنزنوشته‌ها روزنامه‌های مخالف مردم، به‌خصوص کیهان، که به احتمال زیاد این بار تعداد معترضین را از هفتصد نفری که در نماز جمعه بودند! به چیزی در حدود سیصد تا چهارصد نفر کاهش خواهد داد. که خبرگزاری ایرنا مردم را از وضع موجود در خیابان‌ها ناراحت! توصیف کند. خوب این را که همه می‌دانند. اگر از وضع موجود راضی بودند که به خیابان نمی‌‌آمدند آقایان نابغه!



بدون شک شهرستان‌هایی که دیروز مراسم عزاداری برگزار کرده‌اند بیش‌تر از تعداد زیر است و حتمن در ساعات آینده از شهرستان‌های دیگر هم تصویر خواهد رسید. حتا شاید در برخی جاها کسی نتوانسته باشد فیلم و تصویر تهیه کند. هیچ چیز از ارزش کار این بزرگان کم نخواهد شد و چه بسا با آن همه محدودیت، ارزش بیشتری باید برای‌شان قایل شد.




برخی از فیلم‌های شهرستان‌ها برای بزرگ‌داشت شهدای سبز






باز هم شهید...














آزاد باشیم

۲ نظر:

يك صداي بي‌صدا گفت...

دم شهرستاني‌ها گرم...اگر به صحنه بيايند تمركز از روي تهران برداشته مي‌شود و كمك بسيار مهمي به ما خواهد كرد

آسمان آبی گفت...

سلام
اینجا در اصفهان غوغا بود. پلیس واقعا درمانده شده بود.
خیلی خوشحالم و به هم شهری ها می گم آفرین به شما
کلی عکس و فیلم هم گرفتم