علی مطهری، کیهان و عاملان جنایات را به گند کشید

نامه‌یی که از طرف علی مطهری به روزنامه‌ی فاسد کیهان نوشته شده، نامه‌یی است که می‌تواند تا حدودی نشان بدهد که اصول‌گرای واقعی چه کسی است. آقای مطهری از ابتدای این قضایا، هیچ‌گونه تندروی یا افراط و تفزیطی مرتکب نشد، هرچند اختلاف ما با ایشان بر سر تقلب هم‌چنان باقی خواهد بود و بدون شک ایشان در مورد تقلب اتفاق افتاده، اطلاعات غلط بهشان رسیده! فساد و دروغ در روزنامه‌ی کیهان به حدی رسیده که یک نماینده‌ی اصول‌گرا - البته انصاف نیست که آقای مطهری را با آن نماینده‌های اصول‌گرای "هوچی" مجلس یکی بدانیم - نامه‌یی تا این حد تند و منتقدانه منتشر کند و در جاهایی حتا روزنامه‌ی کیهان را نادانِ خیرخواه بنامد!






روزنامه‌ی کیهان تا حدی فاسد شده که فساش، دامن خود ولت را هم گرفته و فقط دولت نهم است  که به او جایزه‌ی روزنامه‌نگار منصف!!!!!!!! می‌دهد. کیهان روزگار درازی است که روزنامه‌ی مردم نیست. اصلن دیگر شبیه روزنامه نیست و پای‌گاهی است برای نشر مطالب علیه هرگونه منتقد، معترض، آزادی‌خواه، طرفدار اصلاحات و هر کسی که قدمی به سوی بهتر شدن ایران برمی‌دارد. مقاله‌های این پای‌گاه شبیه به اهدافی است که در کوتاه یا درازمدت باید به سرانجام برسند.


البته مردم سبز ایران این روزنامه را در حدی نمی‌بینند که علیه‌اش شعار بدهند! و شاید این یکی از دغدغه‌های این روزنامه باشد. این خیلی برای مسئولین این روزنامه سنگین است که اعتماد ملی ساعت 1 بعد از ظهر به بعد و برخی روزها زودتر، نایاب شود و کیهان تا 10 شب هم در سراسر شهر به میزان کافی یافت می‌شود.













آزاد باشیم

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام چرا عكس و اسم دستگير شده هاي روزنامه فرهيختگان (رضا نوربخش، مسعود باستاني و....) را در سابت تون نمي ذاريد