آقای لاریجانی! مثل رئیس‌ها رفتار کن، نه مثل نوکرها!



آقای لاریجانی! شما رئیس مجلس هستید و نماینده‌ی  مردم. با این که چشم امیدشان به کلی از مجلس بریده شده و فقط همین از مجلس برای‌شان مانده که به نماینده‌‌هایی که به تحلیف نرفتند افتخار کنند، اما باز هم در اعماق قلب‌شان امیدهایی کم‌رنگ به مجلس دارند. این که شما بیایید و یک روز بگویید به نامه‌ی آقای کروبی باید رسیده‌گی شود، فردای‌اش صد و هشتاد درجه بچرخید و بگویید کذب و است و مدرک باید رو شود، هیچ نشانی از سخنان یک رئیس ندارد. شما اصلاح‌طلبید و سخت محافظه‌کار! این را همه می‌دانند. نامه‌یی که به این راحتی ازش گذشتید و گفتید با تحقیقات انجام شده در یک ماه گذشته به این نتیجه رسیدید، نامه‌ی مهدی کروبی بود به هاشمی رفسنجانی!


اگر تیم فعال شما، که خدا را شکر پاسخ‌هایی که دریافت می‌کند در حد یک جواب سلام به آدمی غریبه است، این را فهمیده بود، پس چرا شما تا دیروز نمی‌دانستید؟ آیا این پست و مقام این‌قدر با ارزش است که در مقام ریاست، شبیه به کسانی رفتار کنید که گویا از حفظ و به مانند ظبط صوت حرف می‌زنند؟ چطور موضوعی که هنوز بررسی نکرده‌اید را رد می‌کنید؟ آیا اگر این شایعه پیرامون فرزندان و عزیزان خودتان جریان داشت، از آن‌ها سند و مدرک می‌خواستید که «عزیزم! ثابت کن که بهت تجاوز شده؟» 


مهدی کروبی، یار و یاور همه‌ی دردمندانی بوده و هست که در پی مرحم گذاشتن و درمان کردن زخم‌هایی برآمده که مردم، پس از انتخابات برداشته‌اند و چه بسا که گر صندوق‌های رأی دست نخورده می‌ماند و این زخم‌ها پدید نمی‌آمدة وی می‌توانست به دردهای ریشه‌یی تر مردم برسد، البته نه به عنوان رئیس جمهور، که به عنوان عضوی از مردم. اما عده‌یی از بزدلان، که در پناه پست و مقام سیاسی خود و یا در پناه خم و راست شدن جلوی اربابان خود، به تهمت و دروغ‌پردازی و بی‌احترامی به کسی می‌پدازند که هر نا‌آگاهی را آگاه می‌کند که پول و مقام با یک آدم پخته چه می‌تواند بکند.


کروبی نه پول لازم دارد که به خاطرش به میدان آمده باشد و نه مقام احتیاج دارد که به خاطرش خودش را این همه به خطر بیندازد. آن‌هایی ذلیل پول و مقام هستند که برای خودشیرینی و چاپلوسی، حاضرند دست به قلم ببرند و هر جمله و تهمتی که برازنده‌ی خودشان و یاران‌شان است نثار امثال کروبی و موسوی کنند؛ که دوره‌ی راحت خوابیدن‌ها به سر رسیده و دیگ نمی‌توان به نام دین، بی‌دینی کرد. دوره‌ی این به پایان رسیده که مردم از اسم نیروی انتظامی و سپاه و بسیج و اطلاعات، وحشت داشتند و حالا فهمیده‌اند که این‌جا کشور خودشان است و همه به یک اندازه از ثروت و قدرت تاریخی‌اش سهم دارند.


مجلس، می‌تواند همیشه مجلس بماند و می‌تواند محفلی باشد برای این که عده‌یی بنشینند و به تصمیم‌گیری برای حفظ منافع‌شان بپردازند. آقای لاریجانی، رئیس بمان و خودت را به ندیدن و نشنیدن نزن. این مردم دیگر مردمی نیستند که خودشان را به ندیدن و نشنیدن بزنند و امثال شما برای‌شان تصمیم بگیری و هرچه دل‌ات می‌خواهد بکنی! فقط لحظه‌یی به این فکر کن که این‌ها برادر، خواهر و فرزند تو هستند که حرف از تجاوز زده‌اند. تجاوز!




سحام - محسن رضایی: اگر گزارشات صحیح باشد باید عزای ملی اعلام شود

سحام - لاریجانی :‌ به بزرگان توهین نکنید / خباز : کوچک زاده ها به بزرگ زاده ها توهین نکنند

سحام - شهامت و جلوداري كروبي در پيگيري حقوق حقه ملت قابل تحسین است

سحام - پاسخ حسين كروبي به علاءالدين بروجردي: متاسفم كه بدون تحقيقات قضاوت عجولانه مي كنيد
سحام - عدم پیگیری ماجرای کانتينر ‌٥/١٨ ميليارد دلاري
گویا - انتقاد شدید موسوی از اهانت کیهان به کروبی و دروغ پراکنی های صدا و سیما

گویا - بيانيه تازه ای از مجاهدين انقلاب: احمدی نژاد و محصولی مسئول اجرايی اصلی جنايت های زندان ابوغريب کهريزک هستند







آزاد باشیم

هیچ نظری موجود نیست: