و همچنان کیهان در توهمات‌ خام‌اش اش زندانی است...



تمام دنیا به حال مردم مظلوم و معصوم ایران گریستند. همه‌ی مردم جهان به احترام مردانه‌گی و شجاعت ملت سرفراز ایران ایستادند. ده‌ها جوان کشته و مفقود شدند. هزاران نفر در سوگ عزیزان از دست رفته‌شان هنوز که هنوز است مانند آتش می‌سوزند و دنیا را با خود می‌سوزانند. ندا و هراب و اشکان ما برفراز دست‌های مردم ازادی‌خواه ایران و جهان حمل می‌شوند. سازمان‌های حقوق بشری و آزادی‌خواهو حق‌طلب سران دولت کودتا را به سرسختانه‌ترین و قاطعانه‌ترین و صریح‌ترین شکل ممکن محکوم به جنایت و تجاوز و نقض حقوق انسان‌ها کردند...

دنیا از فریاد مردم در روز سیزده آبان لرزید و کیهان هنوز هم دلِ سیاه‌اش را به اخبار اسرائیل و فلسطین خوش کرده. بدون شک دروغ‌نامه‌ی کیهان، قابل تأسف‌ترین رسانه‌ی داخلی است که با وجود این همه جنایت که البته همیشه بچه‌های کیهان حمایتِ قاطع‌شان را از آن‌ها اعلام داشته‌اند باز هم نان جنایت ر کشورهای دیگر را می‌خورند و این فکر را در سر می‌نشانند که اگر روزی صلح در دنیا برقرار شود و به امید حضرت حق هیچ انسانی با هیچ انسانی دشمنی نداشته باشد، کیهان چه خواهد نوشت؟

 آری کیهان از میان همه‌ی بیانیه‌های سازمان ملل و فعالان حقوق بشر که بر علیه دوستان‌اش صادر می‌شود تنها و تنها دمبال نام اسرائیل و فلسطین و شاید هم عراق و افغانستان دل خوش کرده که متأسفانه هیچ کدام از مردم ان کشورها از حنگ و خونریزی به دور نیستند. کیهان اگر ل سیاهی نداشت هم‌صدا با مدم شریف ایران همت‌اش را در راه انسانیت به کار می‌بست و این‌طور پول مردم ایران را خوراک سبزی فروشی‌ها نمی‌کرد. روزنامه‌یی که در پناه توقیف‌های مکرر روزنامه‌هایی که بویی از صداقت را در فضا پخش می‌کردند و می‌کنند منتشر می‌شود، روز به روز در رواج دروغ گام‌های بزرگ‌تری هم برخواهد داشت.





تغییر - تماس تلفنی آیت الله العظمی منتظری با آقای کروبی
تغییر- ابراهیم امینی و علی تاجرنیا آزاد شدند / آزادی چند تن دیگر از بازداشت شدگان ۱۳آبان
تغییر - دیدار سیدمحمد خاتمی و مهدی کروبی
تغییر - مجلس کشته شدن یک جوان اصفهانی در تیراندازی های ۱۳ آبان را بررسی می کند


تغییر - اعتراض خانواده سعیدعباسی به شکستن سنگ مزار این شهید جنبش سبز
هرانا - انتقال 95 نفر از بازداشت شده‌گان 13 آبان به قرنطیه 7 زندان اوین
هرانا - فقدان مدیریت و افزایش فعالیتهای حفاظت اطلاعات زندان اوین
هرانا - عفو بین الملل خواستار آزادی بهمن احمدی امویی، کیوان صمیمی و سعید لیلاز شد
نوروز - آخرین وضعیت پرونده جهانبخش خانجانی
نوروز - اولین اعلام رسمی تعداد بازداشت شدگان 13 آبان



آزاد باشیم


هیچ نظری موجود نیست: