پولهای ملت در کیسه‌ی دولت چه می‌کند؟




از روزی که دولت ننگین نهم روی کار آمد موج گرانی، بی‌کاری، آلوده‌گی، انواع بیماری، ناکارآمدی کارکنان دولت، کمبود نیروی متخصص و کمبود کار برای نیوری متخصص و هر ضرر زیان مالی و معنوی و انواع سموم برای اداره‌ی یک کشور، میهن عزیزم را فرا گرفته.کار به جایی می‌کشد که رئیس دولتِ غیر مردمی مثل طلبکارها به مجلس می‌رود و تهدید می‌کند و در برابر نماینده‌گان ترسوی مجلس به‌راحتی پاسخ هم می‌گیرد.

در این اوضاع و احوالی که کسی زیاد به فکر مادیات نیست آقایان دولت خوب کیسه‌شان را پر می‌کنند و بدون شک این اوضاع و احوال متشنج و نابرابر بسیار به ایشان مزه کرده! چنان‌که هر روز می‌بینیم که آقای وزیر سانسور دولت نهم مثل دوره‌گردها به این دانشگاه و آن دانشگاه می‌رود و آرامش دانش‌جویان را بر هم می‌زن. البته دانش‌جویان هم خوب رسم مهمان‌نوازی را به جا می‌آورند!

پس از آن که پول‌های ملت در قالب یک میلیارد دلار گم شد! بعد از آن که گرانی فضای جامعه را گرفت! پس از ماجرای شرم‌آور دزدیده شدن هجده و نیم میلیار دلار طلا توسط یک عده فاقد انسانیت! این بار دولت کودتا تمام سرمایه مردم را یک جا در چاله‌یی پنهان مخفی می‌کند تا هیچ عمل ضد انسانی و ضد مردم ایران باقی نمانده باشد که این دولت کودتایی انجام نداده باشد.




حذف یارانه‌ها عملی است که در این شرایط فقط تعداد گرسنه‌های ایرانی را بیش‌تر می‌کند تا آقایانی که پول کشور را این گوشه و آن گوشه قایم می‌کنند و به وقت‌اش خرج‌های گزاف می‌کنند، شب‌ها با شکم پرتری بخوابند. تا کودکان کارتون‌خواب از این پس آسفالت‌خواب شوند و دست‌فروش‌ها هم دست گدایی دراز کنند. تا کارمندها هم کارگر شوند و آن بچه‌هایی که از دفترپاره‌های برادر بزرگ‌شان برای رفتن به مدرسه استفاده می‌کردند مدرسه را از یاد ببرند. همه‌ی این‌ها می‌شود تا بزرگ‌ترین کودتای تاریخ علیه مردم ایران رخ بدهد.


نوروز - مهندس میرحسین موسوی در گفتگویی تفصیلی به مناسبت بیست و یکمین سالگرد صدور منشور برادری از سوی امام خمینی: نمی توان در برابر موج مردم ایستاد
نوروز - تجمع خانواده های زندانيان سياسی در مقابل قوه قضاییه
نوروز - نامه به خانه احزاب در اعتراض به تداوم بازداشت آذر منصوری
نوروز - برگزاری دعای توسل دانشجویی برای آزادی زندانیان سیاسی
نوروز - فقط یک تماس 2دقیقه ای در طول 90 روز بازداشت!
هرانا - آخرین خبرها از زندانیان؛ بی‌خبری از وضعیت بازداشتی‌های جدید
هرانا -  تصویر رنجنامه احسان فتاحیان، زندانی سیاسی در آستانه اعدام



آزاد باشیم

هیچ نظری موجود نیست: