حالا معلوم مي‌شود چه كسي جا زده است؛ راه‌پيمايي با مجوز يا بي‌مجوز



هوادارن خوش‌خيال دولت غير مردمي ماه‌ها است كه با در دست داشتن رسانه‌هاي عمومي و استفاده از آن‌ها به نفع جريان حاكم و قدرت‌طلب تبليغات گسترده‌اي مبني بر اين كرده‌اند مه جنبش سبز شكست خورد و روز به روز از جمعيت آن كاسته شد و هزاران هزار دروغ ديگر.

از طرف ديگر در اين چند وقته ترعيب و توهين  بر عليه ملت ايران از سئي نيروهاي به اصطلاح امنيتي نشان از اين دارد كه ترس و واهمه‌اي شديد و بحراني جريان متخلف را فرا گرفته؛ چرا كه همه مي‌دانند آن‌كس كه مي‌ترساند، خود از همه ترسوتر است. در آستانه 22 خرداد و سالگرد اتفاقات وحشت‌ناك و جنايات تاسف‌باري كه بر عليه مرم مظلوم ايران صورت گرفت و هم‌چنين گرامي‌‌داشت آغاز حركت بزرگ اكثريت ملت ايران به سمت و سوي دموكراسي حقيق و آزادي انديشه جنبش بزرگ سبز تصميم دار تا روز 22 خرداد راه‌پيمايي برگزار كند.

در ديداري كه دو ياور و يار محبوب و باوفاي ملت ايران، كساني كه تحت هر شرايطي حاضر به تسليم در برابر قدرت‌طلبان نشدند و بدون هيچ چشم‌داشت و بدون پرداخت باج و رشوه به ملت، در كنار ملت ماندند، با هم داشتند باز هم بحث راه‌پيمايي با مجوز در روز 22 خرداد مطرح شد و اين يعني جنبش سبز هنوز هم پاي ارمان‌هاي خود نشسته از كوچك ترين خواسته‌ها تا بزرگ‌ترين روياها!

اما اين تاكتيك بسيار هوشمندانه كه جناب آقاي ميرحسين موسوي و حجت‌الاسلام والمسلمين شيخ مهدي كروبي در پيش گرفته‌اند در هر صورت ضربه‌ي سختي به پيكره‌ي اقتارگرايان خواهد زد. اگر مجوز داده شود كه همه مي‌دانند باز هم مثل هميشه ايران سبز خواهد شد و ذره‌يي از خاك پاك ايران خالي از ايرانيان دلير نخواهد ماند. اگر هم مجوز داده نشود كه چند اتفاق مهم ديگر خواهد افتاد:

نخست اين كه آبروي نداشته قدرت‌طلبان به با خواهد رفت چرا كه اين اقدام يعني ما هنوز هم بعد از اين همه زنداني كردن، اعدام كردن، بگير و ببند و تحت فشار گذاشتن مردم و پرچم‌داران جنبش سبز، از مجوز دادن براي يك راه‌پيمايي مسالمت‌آميز هراس داريم. دوم اين كه در صورت ندادن مجوز مثل هميشه مردم بدون توجه به تهديدها به خيابان خواهند آمد و ماموران امنيتي مجبور به دست درازي و ضرب و شتم مردم خواهند شد كه اين خود يك لكه‌ي سياه ديگر بر پيكره زورگويان است. و سوم اين كه در صورت ندادن مجوز دولت برآمده از تقلب كه خود را بيست و چهار ميليوني مي‌داند مورد تمسخر تمام دنيا خواهد شد.



آزاد باشيم

هیچ نظری موجود نیست: