آمریکا فرشته نیست

1-هرچند جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌ی حقوق بشر و حتی حقوق مردم خودش کم‌کاری کرده و غرض‌ورزانه به اعمالی دست می‌زند که از لحاظ انسانی پسندیده نیست. ولی از آمریکا هم نباید بت ساخت و به چشم یک فرشته‌ی نجات به کشوری نگاه کرد که خیلی با سیاست‌های ایران بیگانه نیست. با این تفاوت که دولت ایران به همه‌ی دنیا خدمت می‌کند به غیر از مردم خودش، ولی امریکا به مردم خودش خدمت می‌کند و از مابقی مردم دنیا به عنوان پلی
برای اهدافش بهره می‌برد.
مگر قرار نبود طالبان را از افغانستان بیرون کند و قدرت را دست مردم بدهد؟ مگر بنا بر این نبود که دیکتاتوری صدام را به دموکراسی تبدیل کند؟ پس چرا مردم عادی‌شان را کشت؟ مگر می‌توان بمب را بر خاک کشوری ریخت و گفت با با مردم فلان کشور مشکل نداریم و با دولت رو در رو هستیم. بمب که احساس و عاطفه ندارد که فقط بر سر انسان‌های بد فرود بیاید.

دولت ایران مردمش را تحت فشار و تحریم می‌گذارد تا روابطش با سایر دولت ها خراب نشود، آمریکا دنیا را تحت تحریم و فشار می‌گذارد تا مردم از دولت راضی باشند. مردم امریکا به قدرت طلبی و عوامل ضد حقوق بشری دولت و به خصومت و جنگ‌خواهی معترضند، مردم ایران به چاپلوسی‌های بی حد مسئولین به سایر کشورها.
اگر بگوییم مردم ایران در رده‌ی مظلومیت در دنیا رده‌ی یکم را دارند پر بیراه نیست.


2- تا به حال دیده اید که خانه ای از درون بپوسد، ولی صاحبش رو به نو سازی نمای بیرونی آن بیاورد؟ اگر این کار را بکند قصدش یا کلاه برداری‌ست یا این که مغزش معیوب است.
نصف قیمت شدن بهای بلیط سینما در دو روز هفته در این گرانی، در این شرایطی که هیچ کس حاضر نیست ده شاهی از مالش بگذرد یک دلیل بیش‌تر ندارد و آن هم قهر مردم با سینمای نیمه‌جان ایران است. یکی نیست بگوید "از طلا شدن پشیمان شده‌ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید". آقای مهربان که بلیط را جهت ترویج فیلم و سینمای کشور نصف قیمت کردی، شما دو تا فقط دوتا فیلم خوب روی پرده بگذار آن وقت بلیط را دو برابر کن.
کم‌کم همه‌ی سینماها به موزه تبدیل می‌شوند.



آزادباش




گزارش کانون مدافعان حقوق بشر از وضعيت حقوق بشر در بهار ۱۳۸۷، بخش نخست
گزارش کانون مدافعان حقوق بشر از وضعيت حقوق بشر در بهار ۱۳۸۷، بخش دوم
گزارشگران بدون مرز خواهان تعيين گزارشگر ويژه سازمان ملل برای ايران شد
شيرين عبادی: اگر لايحه حمايت از خانواده به صحن علنی بيايد برای اعتراض به آن در مقابل مجلس متحصن خواهيم شد
مهلت دو هفته ای اروپا و آمریکا به ایران پیرامون تعلیق غنی سازی
حوادث سهمگين در صورت نپذيرفتن تعليق
شکنجه سه کودک در مرکز سازمان بهزیستی

 
سه کودک پنج تا هفت ساله در مرکز سازمان بهزیستی زنجان با داغ گذاشتن بر بدنشان شکنجه شدند. در عکس های منتشر شده از این سه کودک یتیم که مریم، زهرا و محمدمهدی نام دارند، اثر داغ گذاشتن و سوختگی بر گردن و پاهای این سه کودک مشخص است...

هیچ نظری موجود نیست: