گذری بر بلاگستان


خاتمی، برگرد


به نظرم حالا باید کمپین چند میلیون امضا درست کنیم برای خاتمی. الآن دو سه ماه وقت هست ‏که نامزدهای اصلاح طلب و میانه رو که هر کدام طرفدارانی دارند، بروند سراغ ملت و ‏سخنرانی کنند و یواش یواش چیزی شبیه انتخابات مقدماتی آمریکا شروع کنند، تا واقعا معلوم ‏شود که مردم دوست دارند چه کسی نامزد شود. این کار می تواند فرصت انتخاباتی را افزایش ‏دهد، ضمنا خطرات بعدی را هم قابل پیش بینی کند. مثلا یک مکانیسمی برای رای گیری میان ‏خاتمی و کروبی و هاشمی و عبدالله نوری( مثال عرض شد) پیدا کنیم و در استانهای مختلف ‏این افراد کارشان را آغاز کنند و یک رای گیری غیر رسمی صورت بگیرد، همین کار می ‏تواند تشکیلات نهایی تبلیغات حزبی را هم سازمان بدهد. همین کار را با اینترنت هم می شود ‏کرد. یک جوری سعی کنیم از طرق مختلف نظرسنجی کنیم. البته خودم می دانم نظرسنجی در ‏ایران تقریبا بیهوده است، ولی برای تبلیغات انتخاباتی راه بهتری نیست. شاید در ابتدای کار بد ‏نباشد که گروهی از افراد شناخته شده امضا کنند برای آوردن خاتمی به صحنه انتخابات. من ‏هیچ راهی غیر از بازگشت خاتمی به صحنه انتخابات نمی بینم. به نظر شما راهی هست؟
منبع: انعکاس


سایت های برتر در وبگذر (شخصی):

کلیپ و عکس های خفن
عکس های خفن و سک سی روز
عکس هنرمندان هالیوود
گروه بلوتوث مترو تهران
خفن ترین وبلاگ عکس

...

بقیه اش را نمی نویسم چون همین هاست با نام های دیگر. واین مایه ی خجالت است. این یعنی این که نیاز این جماعت بزرگ کاربر، در یک کلمه ی کوتاه خلاصه شده. این جماعت که با تجاوز به خصوصی ترین لحظات یک زنده گی خاک دو عالم بر سر خود می ریزند!
بعضی وقت ها خجالت آور است که خواهان قطع فیلترینگ در ایران باشیم. همین ها هستند که بهانه دست این و آن می دهند تا سایت ها و وبلاگ های دیگر به آتش آن ها بسوزند.

هیچ نظری موجود نیست: