خبر و نظر





باز هم ناجوانمردانه به خانه‌ی دو بی‌"ناه دیگر ریختند و باز هم یک آبرو ریزی دیگر.جرم‌شان فکر کردن است و مجازاتی برای آن وجود نداشته و ندارد و نخواهد داشت. هیچ کس حق ندارد فکر کردن را از کسی منع کند و به کند و کاو عقاید کسی بپردازد.




رکورد دست نیافتنی : نهمین وزیر هم دولت را ترک کرد

بعد از این همه تلاش- به قول یکی از به اصطلاح اساتیدمان که می‌گفت جناب رییس جمهور روزی 2 ساعت می‌خوابد- بلاخره گویا ایشان دارند به یک رکورد جاودانه- حد اقل در تاریخ ایران- دست پیدا می کنند. نهمین وزیر هم رفت تا قطار آقای رییس جمهور سبک تر شود و سریع‌تر برود.





مایه‌ی ننگ: اعتراض به رویکرد لایحه حمایت از خانواده

من افتخار می‌کنم که در ایران، کشوری که روز به روز بر حقوق انسانی مردان می‌افزاید زنده‌گی می‌کنم. حالا هرچه‌قدر پول داشته باشم می‌توانم زنان بیش‌تری را بخرم. قانون عجیبی‌ست ولی نادر است. من از طرف همه‌ی مردان ایرانی از بانو‌های بزرگ ایرانی معذرت می‌خواهم و عرق شرم بر صورت دارم.




آفتاب:

حضور حماسی مردم، در روز 23 تیر سال 1378، خنثی کننده تمامی دسیسه‌های دشمنان ملت ایران بود!!!!!!!!!!!!!!!!
پس معلوم می‌شود این گرانی و قحطی که حمله‌ور شده کار خودی‌هاست.

آموزش‌وپرورش امسال6 هزار ميليارد تومان كسري اعتبار دارد

دست‌مریزاد به دولت نهم.



آزادباش

هیچ نظری موجود نیست: