دست‌های مهربان‌‌تان را می‌بوسیم

ما کشته ندادیم که سازش کنیم.....صندوق دست‌خورده شمارش کنیم


سازشی درکار نخواهد بود






گفته شد که این‌ها طرفدار هیچ کاندیدایی نیستند. این‌ها از آمریکا خط می‌گیرند. این‌ها خس و خاشاک‌اند. گفته شد که پای انقلاب مخملی درکار است. گفته شد که ما ناشی هستیم.

اما بدانید. من آمریکایی نیستم. من شاید خس و خاشاک باشم، هستم، ولی ر چشم ظالمان خس و خاشاکم. من متقلب را لایق انقلاب مخملی نمی‌دانم. ما آن‌قدر کامل و شکیبا اعتراض می‌کنیم که از سکوت‌مان گوش‌های‌شان دارد کر می‌شود. می‌دانم که دوست دارید ما شیشه بشکنیم. دوست دارید که ما فحاشی کنیم، خسارت به شهر وارد کنیم، بتان حمله کنیم. اما نه! اگر قرار بر این بود که ما و شمت فرقی نداشتیم.

این را بخوان!

اوباما! برو بمیر! تویی که بین آزادی‌خواه و ظالم فرق نمی‌گذاری، برای متقلب و غیر متقلب به یک اندازه ارزش قائلی، مرگ بر تو باد!

ما آمریکایی نیستیم. ما ایرانی هستیم و تا پایان راه می‌ایستیم. امروز پتانسیل عظیمی برای فردا در ما ذخیره شد. تا دیگر به امید هیچ‌کس نباید بشینیم. ما هواداران فوتبال نیستیم.

یک دنیا ممنون فوتبالیست‌ها. یک دنیا سپاس هنرمندان. یک دنیا سپاس اساتید. دستان‌تان را می‌بوسیم پیرهای مهربان که از پنجره‌ها دست‌های مهربان‌تان را برای‌مان تکان می‌دهید. عاشق‌تان هستیم با غیرت‌ها...


آزادباش


هیچ نظری موجود نیست: