در کوچه کوچه هایت مردان همیشه مَردند

این خس و خاشاک های مردمی به آن مزدورهای دولتی صدها هزار بار می‌ارزند. این‌ها پول نمی‌گیرند تا آدم بکشند. این‌ها پول نمی‌گیرند تا کسی را کتک بزنند. پول نمی‌گیرند تا رحم و انسانیت خود را بفروشند. پول نمی‌گیرند تا به میلیون‌ها نفر خیانت کنند و رای را به نفع کسی تغییر دهند.
راستی جای یک نف در میان این جمع خالی نیست؟ یک نفر که خیلی با آرای اعلام شده‌اش پز می‌داد، فخر می‌فروخت و مخالفان را 2-3 هزار نفر تخمین زده بود. مشخص است که کسی که این جمعیت را 2-3 هزار نفر ببیند آرای خودش را چند برابر می‌بیند.
 حالا این خواهر و برادران چیزی نمی‌خواهند جز این که او بفهمد که ما جایی نرفته‌ایم، ما همین‌جا زنده‌گی می‌کنیم و حق‌مان را می‌گیریم.







طبق آخرین اخبار از حراست کوی دانشگاه با کمک نمایندگان مجلس از جمله زاکانی و ابوترابی ، نادران و ... دانشجویان دستگیر شده کوی دانشاه تهران ساعت یک و نیم پس از نیمه شب آزاد شدند. زاکانی نماینده مردم تهران دانشجویان را تا کوی دانشگاه تهران همراهی کرده است. دانشجویان دیشب را در مسجد کوی خوابیدند.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رشت ضمن اعتراض به نتیجه انتخابات حاضر به شرکت در امتحانات خود نشدند. این اقدام آن ها منجر به درگیری لباس شخصی ها با آن ها شد. در ادامه در میدان گاز که یکی از میدان های مرکزی رشت است ، درگیری شدیدی بین مردم و نیروهای امنیتی به وقوع پیوست. در دانشگاه گیلان نیز دانشجویان به شدت اعتراض کرده اند و با پیوستن مردم به آن ها شرایط بسیار بحرانی است.






آزادباش

هیچ نظری موجود نیست: