احمدی‌نژاد به فکر انتقام، موسوی و کروبی به فکر مردم!؛ چه کسی منتخب است؟




در روزهایی که محمود احمدی‌نژاد در پی انتقام گرفتن از مهدی کروبی و میرحسین موسوی است و هیچ اقدامی که نشان از رئیس‌ جمهوری‌اش باشد و اثری از پشتیبانی‌یِ مردم در آن باشد نمی‌کند، زندانیان سیاسی اعتصاب غذای‌شان را گویا شروع کرده‌اند، بحث تجاوز به زندانیان پیش کشیده شده و احتمال وجود چنین فاجعه‌یی بسیار قوی است، مهد کروبی و میرحسین موسوی و خاتمی و بسیاری دیگر که تقریبن هیچ پست و مقام رسمی‌یِ رده بالایی نیستند، برای احقاق حق بی‌گناهان، بازداشتیان و آسیب‌دیده‌گان تلاش می‌کنند. در روزهایی که صادق لاریجانی، می‌ترسد که قوه‌ی قضائیه را دست بگیرد و نمی‌داند با این همه بی‌گناه چه‌ کند، مجلس از نامه‌ی کروبی دست‌پاچه شده و یک روز می‌گوید دروغ است و همان روز می‌گوید بررسی می‌کنیم، در روزهایی که بحث بسته شدن دانش‌گاه‌ها برای یک ترم به دلیل جلوگیری از آنفلانزای خوکی - که البته در ایران به صورت اعتراض مردمی خودش را نشان می‌دهد - به میان است، محمود احمدی‌نژاد در پی تسویه‌حساب‌های شخصی و خیالی‌یِ خودش است.


بدون شک خیلی‌ از همین‌ها که سنگ دولت را به سینه می‌زنند و اطاعت از رئیس جمهور را اطاعت از خدا می‌دانند که انشاء‌الله خدا خودش با ایشان برخورد کند، خیلی دوست داشتند که به میان مردم بیایند و یک شعار «.......حمایت‌ات می‌کنیم.» بشنوند. در این گیر و دار امام جمعه‌هایی که اگر ازشان بپرسی: «تهران شهر است یا روستا؟!»، به فکر فرو می‌روند، در مورد ادعای شکنجه و تجاوز در زندانی اظهار نظر می‌کنند که نماینده‌گان مجلس را به همه جای آن راه نمی‌دهند.



اما مهدی‌ کروبی این ادعا را کاملن رد می‌کند که پیرها عقل درست و حسابی ندارند. کروبی با دعوت از منتقدین‌اش و موافقین‌اش در دو روز متفاوت، نشان داد که راه مردم‌داری ا بلد است و به حقوق همه احترام می‌گذارد؛ حتا اگر منتقدین‌اش افرادی باشند که همه می‌دانند کلمه‌یی از دهان و مغز خودشان درنمی‌آید. نکته‌ی جالب یک روز اختلافی است که کروبی، بین دو تجمع در نظر گرفته. این نشان می‌دهد که کروبی منتقدان‌اش را برای این دعوت نکرده که بتواند موافقان‌اش را هم دعوت کند و وقت برای بررسی ایرادها هم گذاشته.



میرحسین موسوی را هم نباید به خاطر سکوت‌اش متهم و محکوم کرد و نباید گفت که چرا دستور تجمع نمی‌دهد. باید به خاطر آورد که او کسی است که نقش بسیار زیادی در نقش‌ا کردن مردم داشته. مثلن حالا قدرت مردم به اندا‌زه‌یی شده که هر شایعه‌یی را به موضوعی مهم تبدیل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که کسی، از موضوعی، به ساده‌گی بگذرد و آن را کذب بخواند! خلاصه که در این گیر و دار، تمام زنده‌گی‌يِ محمود احمدی‌نژاد این شده که کروبی و موسوی را بازداشت کند!





موج سبز آزادی - میرحسن موسوی:  تشکیلات «راه سبز امید» را ایجاد می‌کنیم تا حقوق مردم را استیفا کنیم 

موج سبز آزادی - شکنجه‌های محرز شده برای مجلس: عریان کردن بازداشت‌شدگان و جلوگیری از رفتن به دستشویی

موج سبز آزادی - خبرهایی از اوین - اعتصاب غذای زندانیان و تجمع خانواده‌ها جلوی زندان

سحام - سید حسین موسوی تبریزی با اشاره به نامه کروبی: کتمان وجود چنین مساله ای به ضرر نظام است
سحام - مهدی کروبی در پی تصمیم منتقدین روزنامه اعتماد ملی برای تجمع مقابل این روزنامه اعلام کرد: تجمع مقابل روزنامه ، شنبه منتقدین دوشنبه هواداران
سحام - دعوت به تجمع با اعلامیه ای توهین آمیز

سحام - میر حسین موسوي:‌ آيا اهانت به كروبي خدمت به بيگانه نيست؟









آزاد باشیم

هیچ نظری موجود نیست: