جنبش سبز؛ معترضین آرام، اما بسیار خطرناک




روزنامه‌ی اعتماد ملی، تا به حال به هیچ تجمعی دامن نزده و هیچ تجمع آرامی را محکوم نکرده و شأن مردم را پایین نیاورده. تا به حال به هیچ شخصیتی توهین نکرده. تا اندازه‌ی زیادی  با خودسانسوری مقابله کرده. برای به اوج رساندن یک نفر، کسی را به فرش نکشانده. تا به حال به هیچ خواننده‌یی نگفته که فلان روزنامه را بخرید و فلان روزنامه را نخرید. روزنامه‌ی اعتماد ملی به خاطر صداقت‌اش که در این فضای سراسر دروغ، کاری است بسیار مشکل، فروش می‌رود و خوب هم فروش می‌رود. هیچ‌کس به تیترهای اول اعتماد ملی پوزخند نمی‌زند.  اعتماد ملی مورد اعتماد مردم است و مردم برای آگاهی از صحت یک خبر یا مطلب یا بیانیه، لازم نیست صد تا سایت را زیر و رو کنند. 


حالا چه کسانی این‌ها را دوست ندارند، مشخص است و مبرهن. کسانی که چشم دیدن یک تجمع مدرن و آرام را ندارند و عاشق پر و پا قرص جنگ و خشونت هستند. آن‌هایی که مرده‌ی توهین به هر شخصیت با شخصیت و عزت دادن به هر نان به قیمت خون مردم خوری هستند. آن رسانه‌هایی که خودشان را سانسور می‌کنند، هیچ، بر سانسور دیگر رسانه‌ها و حتا سانسور مردم پافشاری می‌کنند هم علاقه‌یی به اعتماد ملی ندارند. رسانه‌هایی که بنا به قیمت بالاتر، شخصیت بیش‌تری به ناحق‌گویان می‌بخشند و هرچه لایق خودشان و اربابان‌شان است به حق‌گویان نسبت می‌دهند. آن‌هایی که مطالب یک رسانه را به خاطر این که حقیقت را فاش می‌کند و مدیر نترسی مثل مهدی کروبی بالای سر آن روزنامه باشد هم نباید علاقه‌یی به نشر چنین رسانه‌یی باشند. حامیان دروغ و مخالفان سرسخت صداقت هم به این دلیل اعتماد ملی را دوست ندارند که پرونده‌سازی‌های کثیف‌شان با وجود اعتماد ملی و رسانه‌هایی مثل آن، بی ثمر می‌ماند. دیگر مخالفان روزنامه‌هایی مل اعتماد ملی، روزنامه‌هایی هستند که وقتی می‌بینند مردم به تیترهای خرعبل‌شان می‌خندند و سر تکان می‌دهند، جوش می‌آورند و گله پیش اربابان‌شان می‌برند.


روزنامه‌ی اعتماد ملی برای مستبدان، روزنامه‌ی خطرناکی است، به خاطر خواننده‌گان ترسناکی که دارد! البته نه این که این خواننده‌گان چماق دست بگیرند، نه این که کسی را که نباید، بترسانند، نه این که آدم‌های خطرناکی باشند، بلکه این جمعیت به ظاهر ساکت، در درون خود آتش‌فشانی دارند که اگر بخواهد مذاب پس بدهد، خیلی‌ها در آن خواهند سوخت. هرکس، به هر اندازه که با جنبش سبز مردم مخالف است، به همان اندازه از مردم می‌ترسد.




اعتماد ملی، روزنامه‌ی ما است، کسی حق ندارد آن را توقیف کند!









سحام - سعید شیرکوند آزاد شد





سحام - حمله‌ی کیهان (فاسد) به سحام نیوز؛ لجن‌پراکنی

سحام - اتهام تازه‌ی کیهان (فاسد) به موسوی؛ لجن‌پراکنی

سحام - بیانیه مجمع روحانیون مبارز: هیاهو درباره چهره برجسته انقلاب (کروبی) دل همه علاقه مندان به امام و سرنوشت کشور را به درد آورده است

گویا - حق شناس، مدير مسئول روزنامه اعتماد ملی: اعتماد ملی فردا سه شنبه منتشر می شود

گویا - ماجرایی تلخ از اوین

گویا - حضور رفسنجانی در مراسم تودیع رئیس جدید قوه‌ی قضائیه

موج سبز آزادی - معترضان به توقیف روزنامه اعتمادملی امروز در مقابل دفتر روزنامه تجمع خواهند کرد

موج سبز ازادی - کلوتید ریس، تبعه فرانسوی با سپردن قرار وثیقه آزاد شد









آزاد باشیم

هیچ نظری موجود نیست: