معرفی کابینه یا پارتی‌بازی برای دوستان؟!

پس از آن که اعضای خانواده و خویشان و نزدیکان سر و سامانی گرفتند، حالا نوببت به بچه محل‌های قدیم، هم‌کلاسی‌ها، هم‌دانش‌گاهی‌ها و البته شاید هم‌بازیان قدیمی می‌رسد! اکثر وزرای کابینه‌ 9+1 به طریقی با عمران و راه و ساختمان سر و کار دارند، گویی که ایران قرار است جاده‌یی بشود برای عبور! البته خوب نباید از حق گذشت که خیلی از این مردان و زنان پله پله بالا آمده‌اند، اما خوب وسط راه خسته شده اند و برای راحتی‌شان اتاق کارشان به طبقات پایین‌تر منتقل شد! چند نفری هم که خیلی به روز و مدرن هستند با استفاده از آسانسور، پله برقی و در مواقعی با هلی‌کوپتر!، طبقات پیش‌رفت را پشت سر گذاشتند.


این گروه که به احتمال قوی قرار است یک جمع خانواده‌گی را تشکیل بدهند، مشخص است که چه سرنوشتی را برای این مردم بی‌چاره رقم خواهند زد.پس هیچ‌کس آن‌قدر عقل‌اش کم نیست که بنشیند و منتظر باشد که قیمت‌ گوشت از 12 هزار تومان به 5 هزار تومان برسد! این که وزیر دادگستری خواهد آمد و صلح و صفا را برقرار خواهد کرد و دیگر زندانی‌یِ سیاسی نخواهیم داشت یک خیال احمقانه است. همان که در چهار سال قبل بوده، صد بار بدترش پیش خواهد آمد. خبری از حقوق شهروندی نخواهد بود، صدا و سیما هم‌چنان ضد مردمی خواهد بود، دادگستر هم‌چنان به شکایت دولت علیه مردم ادامه خواهد داد، خواب ارزان شدن بنزین را هم کسی نخواهد دید! گرانی بیش‌تر خواهد شد و دانش‌آموزان و دانش‌جویان هم محدودتر خواهند شد. همه‌ی این‌ها زمانی اتفاق خواهد افتاد که مردم سبزاندیش ایران، ساکت بنشینند که البته نمی‌شنینند، چون تازه به کشورشان شوک داده‌اند، تازه جوانه‌ی حضور را رویانده‌اند و تا سراسر سبزی و نشاظ به مرز و بوم شش هزار ساله‌شان نیاورند، نشستنی در کار نیست، حتا ایستادنی! فقط حرکت و حرکت و حرکت.


سحام -اعلام آمادگی کروبی برای ارائه مستندات

سحام -دفتر ریاست جمهوری برای حل مشکلات مردم آنان را به دفتر کروبی ارجاع می‌دهد

گویا -کانون مدافعان حقوق بشر: شرط آزادی بازداشت شدگان کانون توقف فعاليت های حقوق بشری و عدم همکاری با شيرين عبادی عنوان شده است

گویا - طرح تلويزيون ماهواره ای "صبا" بار ديگر روی ميز کروبی

هرانا - مهديه محمدی، همسر احمد زيدآبادی: زيدآبادی ۳۵ روز در يک ’’قبر‘‘ بوده

هرانا - باقی: سکوت قربانیان تجاوز در زندان‌های ایران، از شرم است

هرانا - پس از گذشت حدود دوماه از بازداشت، پیمان عارف همچنان تحت شکنجه

هرانا -  فيض الله عرب سرخی بر اثر ضرب و شتم بازجوها به بيمارستان منتقل شد







آزاد باشیم

هیچ نظری موجود نیست: