آآقای احمدی‌نژاد، کسبه ها و معلم‌ها که آدم نمی‌کشند!

بله آقای محمودِ احمدی‌نژاد، انتخابات را کسبه و کارمندان و معلمان برگزار کردند. اما کدام کسبه و معلم و کارمند؟ بی‌شک آن‌ میلیون‌ها نفری که به خیابان ریختند و کتک خوردند و کشته شدند و بازداشت شدند و مورد تجاوز قرار گرفتند، جزوِ این گروهِ برگزارکننده نبودند. راستی صحبت از کتک شد! به‌شخصه خیلی خوش‌حال می‌شوم آن سندها را رو کنید. فقط یک نکته یادآور شود که آن‌هایی که مچ‌بندِ و سربند و لبایِ سبز به دست دارند و در حالِ سر دادنِ شعار هستند، آن‌ها بسیجی نیستند، یک وقت اشتباه نگیرید. البته آن برگزارکننده‌گان بیش‌تر در نظرها به صحاف‌ها می‌نمودند که آن برگه‌های تا نخورده را با آن نظم و ترتیب چیده بودند.


در موردِ آن‌ها که در لباسِ دوست دست به کشتار مردم زده‌اند همباید دو نکته را یادآور شد. یکی این که باید دید آن لباس‌های دوستی که اغلب خاکی‌رنگ و پلنگی بود، از کجا آورده‌اند و دوم این که باید دید با چه کسی دوست بوده‌اند که البته دوستانِ آن‌هایی که کتک می‌خوردند نبودند. البته این دوستان با حمله به کویِ دانش‌گاه و با حمله با دانش‌گاه‌ها در روزِ روشن، دوستی‌یِ خود را به دوستانِ خود ثابت کردند.



آقای احمدی! گویا در این چند هفته، این‌قدر سرگرمِ نوشتنِ این بیانیه‌یِ بَد شده بودی که چهار تا روزنامه و سایت را هم وقت نکردی بخوانی، یا خواندی و خودت را به نخواندن می‌زنی. تجاوز برملا شد، شکنجه برملا شد، کهریزک تعطیل شد و شما هنوز هم همان راهِ قبلی را پیش گرفتی؟ بازداشت کردنِ موسوی و کروبی و خاتمی هم خیلی دیر به ذهن‌ شما افتاده. خیلی خواستار شده‌اند، الان دو ماه است به خدا، ولی این‌ها پشتوانه‌یی به نامِ مردم دارند که هیچ توپ و تانکی قدرتِ مقابله کردن با این پشتوانه ندارد. البته ابن محافظان، نه چماق و باتوم دارند و نه اسلحه و اشک‌آور، معمولن کارمند و کسبه و معلم و دانش‌جو و کارگر و بی‌سواد و با سواد و دکتر و مهندس و ...پس بی‌خیال.

می‌دانیم که برای این سخنان، که به جز یادآوری‌یِ جنایت‌ها و جنایت‌کاران، چیزی برای مردم نداشت، خیلی وقت گذاشتی آقای احمدی نژاد، اما خیلی تکراری بود، خیلی تکراری، باور کن! این حرف‌ها به دردِ همان کسبه‌ها و کارمندان و معلم‌هایی که انتخاباتِ شیرین به کامِ شما را برگزار کردند می‌خورد.


سحام - سيدمحمدخاتمي:حذف دلبستگان به انقلاب بزرگ‌ترين توطئه عليه انقلاب است
سحام - عبدالفتاح سلطانی پس از آزادی: 18 روز انفرادی بدون دسترسی به حمام و وسایل ارتباطی
سحام - اسدی زیدآبادی: عبدالله مومنی در اوین نیست
سحام - شهید پرنداخ دانشجوی دانشگاه اصفهان به خاك سپرده شد
سحام - بازداشت تکان دهنده یک دانشجو و شکنجه وی در بازداشتگاه
هرانا - افزایش 4 برابری کودک آزاری در آذربایجان غربی
گویا- خاتمی: علی‌رغم تمام فشارها در صحنه می‌مانيم، انتظارمردم تشکيل دادگاه‌های علنی برای رسيدگی به جنايات مسلم و مشمئزکننده‌ است






آزاد باشیم

۲ نظر:

صدا گفت...

خوب نوشته بودی ؟
راستی این نمایش عکسی که دارین ، به منم یاد می دی ؟

صدا گفت...

seda_mt@yahoo.com
لطف می کنی آقا . توضیح هم برام بنویسیدا . من کدجاوا ماوا اصلا بلد نیستم . لینک دوستان هم ندارم . چون یه مشکلی دارم باهاش . وقتی کسی رو لینک می کنیم مثل اینه که تاییدش می کنیم دیگه و در اون صورت باید صد در صد همه ی نوشته هاشو قبول داشته باشی . البته نظر من اینه . خلاصه واسه این اصلا لینک دوستان رو نمی ذارم . هر چند خودم یه جوری پیداشون می کنم و می خونمشون
به هر حال ممنون ازلطف و زحمت و مهربانی