عاقل‌ها می‌دانند؛ حجاریان آزاد نشد!




دیگر بر همه روشن است که دست‌گیری و بازداشت و انفرادی‌های چند هفته‌یی و گرسنه‌گی دادن و بی‌خوابی دادن‌ها فقط و فقط برای اعتراف گرفتنِ زوری بوده وگرنه سعید حجاریانِ عزیز پس از اینکه از وضعیتِ جسمی‌اش سوء استفاده‌ی سیاسی شد و از عدمِ قدرتِ تکلمِ کافی‌اش برای اهدافِ یک گروهِ خاص استفاده شد بعد از این همه توهین و ناروا به همین راحتی آزاد نمی‌شد. وثیقه‌ی دویست میلیونی‌یِ جنابِ حجاریان با ما سخن می‌گوید از عدمِ آزادی‌یِ آقای حجاریان که باید بدونِ قید و شرط باشد، چرا که جای اندیشه زندان نیست.

ضمنِ خوش‌حالی‌یِ بی‌اندازه از این که ایشان در کنارِ خانواده‌ی شجاع‌شان هستند باید ابرازِ تأسف کرد که چنین انسانی مقاوم که با توجه به شرایطِ جسمی‌یِ خاص‌اش خوب و جانانه مقاومت کرد و روزها و روزها اعتراف بگیرها را دستِ خالی گذاشت و در نهایت هم در بیدادگاهِ نمایشی توهین‌کننده‌گان را به آن مضحکه و مسخره‌گی وادار کرد، این همه روز دور از خانواده و جامعه و در بی‌خبری‌یِ کامل نگه‌داری شود تا فقط چند برنامه‌ی زشت و زننده‌ برای صدا و سیمای ننگین ساخته شود.

سعیدِ حجاریان سمبلِ بی‌آبرو کردنِ اعتراف بگیرها است و هر خبری که در آرشیو‌ها خبری از زمانِ بازداشت‌اش موجود است نشان از مقاومت و مظلومیتِ وی دارد و سعیدِ حجاریان لکه‌ی ننگی بر جامه‌ی سیاهِ دروغ‌گوها خواهد ماند. با حمایتِ حجاریان‌ها، همان‌گونه که در دورانِ زندان‌شان حمایت می‌شدند آن‌ها را دل‌گرم و امیدوار می‌کنیم و کمک می‌کنیم تا دورانِ بدِ زندان را فراموش کنند و به امیدِ حضرتِ حق دیگر پای‌شان به اوین و اوین‌ها نرسد. خوش آمدی آقای حجاریان!


هرانا -  بازجویی از مرتضوی و قضات مشهور در رابطه با پرونده‌ی کهریزک
هرانا - نامه افشاگرانه همسر یکی از قربانیان سناریوی گرداب
هرانا - اجازه تجديد چاپ كتاب هاي صادق هدايت را نمي دهند
هرانا -  نوزاد فروشی با قیمت هایی از سه تا 10 میلیون تومان
هرانا - بیش از 10 میلیون سایت و وبلاگ فیلتر شده است
نوروز- دکتر سعید حجاریان آزاد شد
نوروز -آیت الله العظمی منتظری:حكومتى كه‏ در آن منتقدان در زندان و‏ ‏مداحان تملق گو مورد تکریم باشند به سعادت نخواهد رسید
نوروز - موسوی: جنبش اعتراضی مردم بیش از مسئولان رسمی نسبت به منافع ملی متعهد است
نوروز - اعتراضات دانشجویی این بار در دانشگاه خواجه نصیر
نوروز - اعتراض انجمن دفاع از آزادی مطبوعات به ادامه‌ بازداشت و تهدید روزنامه‌نگاران



آزاد باشیم



 

هیچ نظری موجود نیست: