نمایش سبز موسوی روی اینترنت


هرچقدر منتظر شدم تا کلمه‌یی از روی کینه و انتقام یا سخنی به دور از ادب و همراه با متانت از زبانِ میرحسین موسوی بشنوم نتیجه‌یی نداشت و جز پاسخ‌های همراه با منطق و متانت چیزی نشنیدم. خیلی وقت بود که از یک ایرانی‌یِ سیاسی، نین سخنان دل‌نشینی نشنیده بودم. حتا سخنان هاشمی در نماز جمعه هم این همه به دل‌ام ننشسته بود.

میرحسین موسوی با حضورِ سبز آن لاین‌اش انقلابی در ارتباط با مردم ایجاد کرد که بدونِ شک باید با حضور دیگر رهبرانِ جنبش سبز تداوم و قدرت بیش‌تری پیدا کند. دنیای نامحدود اینترنت جا برای چنین خلاقیت‌هایی زیاد دارد و زور رسانه‌های کودتایی هم به هیچ طریق نمی‌رسد و این موضوع با جمع زدن تعداد بازدید کننده‌گان از مصاحبه‌ی آن‌لاین موسوی روی صفحه‌ی نخست‌اش در بالاترین روشن می‌شود که چیزی بیش از بیست هزار کلیک تا این لحظه است که من می‌نویسم.

از موسوی کمال سپاس را داریم که این‌چنین شانه به شانه در کنار مردم گام برمی‌دارد و نه روس دست‌ها جا خوش می‌کند که زیاد دیده شود و نه خودش را زیر پای مردم قرار می‌دهد که دیده نشود. اقدامات باهوش و به موقعی که موسوی، کروبی و خاتمی انجام می‌دهد از جمله بیانیه‌ها، دیدارها، نامه‌ها، افشاگری‌ها و این آخری مصاحبه‌ی میرحسین موسوی تأثیر خوب و به‌جایی در جنبش سبز و ترغیب مردم به ماندنو حفظ کردن آن دارد. از همین حالا منتظر آقای کروبی و سیدِ خندانِ اصلاحات هستیم.


تغییر - میرحسین موسوی: تا زمانی که مردم اغتشاشگر نامیده شوند راه حلی پیدا نخواهد شد
تغییر - کروبی در دیدار با خانواده دلدم: امیدوارم به راه راست باز گردند
هرانا -  یک آزادی، یک بازداشت و دو حکم حبس
هرانا -  تماس وزارت اطلاعات با خانواده های دانشجویان دانشگاه علم و صنعت و تهدید آنان
هرانا - مسعود باستانی به 6 سال حبس تعزیری محکوم شد
هرانا - 35 روز بیخبری مطلق از زیدآبادی
نوروز - نامه محمد نعیمی پور و احمد شیرزاد دو عضو ارشد جبهه مشارکت به دادستان تهران درخصوص دستگیری فرزندانشان:
اگر از همین ابتدا تسلیم فزون خواهان شوید عاقبتی جز بدنامی و نفرین خلق خدا نخواهید داشت‬
نوروز - جبهه مشارکت رییس خانه احزاب ایران شد
نوروز - خانواده هاي زندانيان سياسي خطاب به مسئولان قضایی: در برابر صاحبان زور که استقلال قوه قضائيه را زيرسؤال برده اند سکوت پیشه کرده اید
نوروز - شدار آيت الله العظمی صانعی: مخالفين امام دست بردار نيستند
نوروز - نامه همسر مرتضی الویری به مناسبت چهلمین روز بازداشت او



آزاد باشیم 

هیچ نظری موجود نیست: