به‌به! آقای صفار هرندی به جز سانسور کردن هم چیزهایی بلد هستید؟

نه از اهانت‌های دولتی‌های سابق و حاضر به مردم تعجب می‌کنم و نه از دفاع متخلفان از تخلف‌های‌شان! نکته‌ی جالب این‌جا است که برخی از افرادی که دوره‌ی مأموریت‌شان در دولت نهم به پایان رسیده تازه یادشان افتاده که در چند سال گذشته وقت این را نداشته‌اند که با مردم درگیر شوند و به مردم بی‌احترامی کنند و حالا با الفاظی که از بالاسری‌های‌شان یاد گرفته‌اند وارد گود شده‌اند تا عددی به تعداد اندک هوادارانِ دولت 9+1 بیفزایند.

به نظر می‌رسد نقش مابقی کسانی هم که از دروم دولت بیرون آمده‌اند همین باشد که رول حمایت‌کننده‌های دولت را بازی کنند تا شاید چیزی از تنهایی‌های تاریک دولت بکاهند. دولتی که وزرای قبلی‌اش را بیرون می‌کند و بعد خود را در همه‌ی زمینه‌ها موفق معرفی می‌کند مضحک است که دولت موفقی نامیده شود! اگر آن دولت کوچک‌ترین موفقیتی داشت این همه وزیر عوض نمی‌شد. عوض شدنِ وزرا و یا جای‌شان فقط نشان از این دارد که نوبتِ دیگری فرا رسیده است. همین! نمونه‌ی بارزش همین افتخاری که دولت کسب کرده و ایران را در آزادی مطبوعان به رده‌ی چند تا مانده به آخر رسانده که انتظار می‌رود با تلاش‌های بی‌وقفه‌ی وزرای جدید به رده‌ی آخر هم برسد!

آقای صفار البته زیاد از این ماجراها خبر ندارد، زیرا در این چهار سال سرش فقط توی کتاب بوده! البته نه برای خواندن و نه این که ایشان آدم فرهنگی باشد. کسی که بگوید شما به خاتمی هم اعتراض کردی معلوم است که هیچ چیز از قداست اعتراض نمی‌داند و حمایت کردن از جناحِ مورد علاقه‌اش به هر شکل را ترجیح می‌دهد. ایشان این‌قدر تشنه‌ی اهانت کردن به مردم بوده که مشخص است از قبل برای تجمع و اعتاض خودش را آماده کرده بود و به خیال خودش حرف‌های دندان‌شکنی هم داده غافل از این که دوستان‌اش بدتر از این‌ها را هم به مردم گفته‌اند. البته کسانی مثل ایشان همین‌قدر اعتبار دارند که هزار و پانصد نفر به حضورش اعتراض کنند! اعتراض کردن هم برای خودش قواعدی دارد و هرکسی لیاقت ندار که اعتراض مردم را بشنود!


تغییر - مهدی کروبی: خود را برای همه چیز آماده کرده ام
تغییر - آزادی مطبوعات در ایران: از میان ۱۷۵ کشور جهان؛ در رده ۱۷۲ ام
تغییر - فرافکنی حامیان احمدی نژاد؛ کدام شهدای بسیجی؟
هرانا - تجمع دانشجويان دانشگاه آزاد کرج
هرانا - دو زندانی برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی زندان اوین منتقل شدند
هرانا - صفر انگوتی هم به قرنطینه رفت 
هرانا -  وکيل تاجبخش: موکلم به بيش از 12 سال حبس تعزيری محکوم شد 
نوروز - متهمان اصلی کهریزک همچنان آزاد هستند



آزادباشیم

هیچ نظری موجود نیست: