"اللهم فک کل اسیر" هم جرم شد!




نیروهای محافظ دولت کودتا در اقدامی ناجوانمردانه و زشت و غیر انسانی اقدام به بازداشت کردن اقوام و آشنایانِ زندانیان سیاسی کردند که قصد داشتند برای حل شدنِ گرفتاری‌های عزیزان در بندشان دعای کمیل بخوانند. مردمی که پس از نا امید شدن از تمامی‌یِ ارکان و سازمان‌های دولتی و قوه‌ی قضائیه و مجلس و غیره، هیچ اقدامی که در راه روشن شدنِ وضعیت عزیزان‌شان ندیده بودند دست به سوی آسمان بلند کرده بودند و قصد اجرای مراسمی را داشتند که به‌طور کامل خصوصی و دوستانه بوده و هیچ‌گونه عمل خلافی در آن انجام نشده است.

گویا سنسورهای مغز نیروهای امنیتی هر روز به روز حساس‌تر می‌شوند و با این اوصاف تا چند وقت آینده تجمع‌های بالای سه یا چهار نفر هم به هر قصدی که باشد نتیجه‌اش بازداشت و ناپدید شدن خواهد بود. شاید هم این اقایان هنوز باور نکرده‌اند که جنبس مسالمت‌آمیز مردم ایران هیچ‌گونه رهبر مشخص و برنامه‌ریز ندارد و هر ایرانی یک رهبر است و هنوز هم دارند دنبال سرانِ این جریان می‌گردند. کسانی که پول و سرمایه‌ی مملکت را صرف راه‌اندازی‌یِ نمایش‌گاهِ مطبوعات کنند تا بتوانند غرفه‌یی برای شکایت از موسوی راه بیندازند انتظاراتِ بیش از این را برنمی‌تابند! البته این سؤال نیز پیش می‌آید که پس ما چه کنیم که اگر بخواهیم شکات کنیم، هیچ نمایش‌گاهی و مصلایی جا برای حضورمان ندارد و امضاها و شکایت‌های‌مان در هیچ دفتر و دستکی نمی‌گنجد؟

احکامِ کینه‌توزانه و انتقام‌جویانه‌یی که برای زندانیانِ بی‌گناهِ سیاسی بریده شده و البته فقط و فقط شامل کسانی می‌شود که حاضر نشدند در سناریوهای دادگاه‌های نمایشی بازی کنند، نشانه‌ی مبرهنی است بر این که این جریانات نه ترس از براندازی است و نه توطئه و فقط انتقام‌جویی‌های شخصی است که البته با شکست مواجه شد و کوچک‌ترین انحرافی در افکار پاک مردن ایران وار نکرد که هیچ! باعث شد مردمِ ایران هر لحظه بیش از پیش آگاهی و آزادی‌خواهی کسب و طلب می‌کنند.


نوروز - بازداشت اکثریت شرکت کنندگان مراسم دعای کمیل برای آزادی شهاب الدین طباطبایی
نوروز - شرح چگونگی بازداشت شرکت کنندگان در مراسم دعای کمیل
نوروز - محتشمی‌پور: خانواده‌های زندانیان سیاسی پاسخ قاطعی به این برخوردهای وحشیانه خواهند داد
هرانا - سه دانشجوی علامه ممنوع الورود شدند چ
ادوار - افشای مذاکرات محرمانه نمایندگان ایران و اسراییل با میانجیگری استرالیا




آزاد باشیم

هیچ نظری موجود نیست: