امروز قم تمام ایران بود؛ دست مریزادبه شما!



مردان خوب این‌طور به زیر خاک می روند. مردان خوب این‌طور روی دست ملت شان حمل می شوند. آیت الله العظمی حسینعلی منتظری کبیر در باشکوه‌ترین مراسم خاکسپاری سراسر تاریخ ایران روی دوش تک تک ملت سبز ایران در میان جمعیتی به عظمت ذره‌یی از خدماتی که به ملت ایران کرد به آغوش حضرت حق رفت تا پس از عمری مبارزه، حق‌طلبی، وطن‌پرستی و خون‌خواهی جوانان ایران مردم فرصت کنند تا از میراث عظیمی که این هدیه‌ی خداوند به ملت ایران داد بهره ببرند.











مردم ایران عاشقانه و خالصانه صدای‌شان را تقدیم آیت الله العظمی حسینعلی منتظری کردند تا خداوند به آفریدن چنین موجود دوست‌داشتنی‌یی ببالد. خداوند بزرگ امروز با کشاندن چنین جمعیتی به شهر کوچک قم نشان داد که خداوند یگانه‌ی تواناست و به عالم هستی ثابت کرد که اگر او بخواهد هزاران قدرت‌طلب نخواهند توانست از ارزش مرد بزرگی در میان ملتی بکاهند.





مردم ایران امروز همه‌ی ایران را در قم خلاصه کردند و ایران به داشتن پیر بزرگی چون آیت الله العظمی حسینعلی منتظری افتخار کرد. چه زیباست که مراسم هفتم ایت الله منتظری مصادف شد با مراسم عاشورای امام حسین (ع). امسال عاشورای حسینی همان عاشورا خواهد بود با یک تفاوت! آیت الله حسینعلی منتظری نیس که بگرید. پس ما عاشورا را به جای وی خواهیم گریست و نقطه‌یی از ایران را باقی نخواهیم گذاشت که یاد وی گرامی داشته نشود.




آزاد باشید همچون منتظری

هیچ نظری موجود نیست: