زندانی‌یِ سیاسی؛ روزهای تاریک انفرادی




درک این موضوع خیلی سخت نیست؛ که هرچه جنبش سبز در خیابان‌ها بیش‌تر قدرت‌نمایی کند و دست زورگویان را در هر ماجرای و نقشه‌یی که می‌کشند خالی می‌گذارند و همه‌ی نمایش‌های‌شان را نیمه‌تمام می‌گذارند، روزهای سخت‌تری در انتظار ستاره‌های درخشان اوین خواهد بود. این که بگوییم هیچ خبر خوشی از زندان نمی‌رسد مسخره است! چون هیچ‌گاه در هیچ زندانی اتفاق خوشی نخواهد افتاد؛ آن هم در اوین!

متأسفانه اما، زندانیان ایرانی، چه سیاسی و چه جزایی از حقوق ابتدایی و بسیار واضح خود نیز محرومند و البته که هرچه زندانی باسوادتر و حق‌طلب‌تر باشد این حقوق بیش از دیگران از وی سلب می‌شود! کشور بی‌گناه من ایران، هر روز نام جدیدی به خود می‌گیرد که متأسفانه حق‌اش هم هست! "زندان اندیشه‌ها، زندان خبرنگاران، زندان نویسنده‌گان، زندان وبلاگ‌نویسان، زندان ...". هر روز به زندانیانی که روز را به تنهایی و تاریکی می‌گذرانند و شب را در جمع بازجویان تاریک‌دل افزوده می‌شود و گویی که قرار است زندان‌ها خلوت‌گاهی شوند برای اندیشه و خیابان‌ها را چماق به دست‌ها اداره کنند.

مسئولان کوته فکری که پشت این ماجراها هستند و به آرامش رسدن مردم برای‌شان همان شکست است خیلی دوست دارند فرزندان این خاک را نفر به نفر نابود کنند یا آن‌ها را با حقارت به کنج خانه بگذارند غافل از این که این‌ها پشت‌شان به بزرگ‌ترین جنبش تاریخ ایران گرم است که الحق مردم با معرفت و متعهدی هستند.



زندانی سیاسی باید ازاد شود
دانش‌جوی زندانی باید آزاد شود
روزنامه‌نگار زندانی باید آزاد شود



نوروز - دیدار کروبی با خانواده سعید لیلاز
نوروز - برادر شهید کیانوش آسا هنوز در بازداشت است
نوروز - بیانیه شدیدالحن آیت الله بیات زنجانی در محکومیت هتک حرمت به امام(ره) و نسبت دادن آن به دانشجویان
هرانا - ادامه اعتراض دانشجویان به حمله نیروهای نظامی به دانشگاه تهران در ۱۶ و ۱۷ آذر


هرانا - مهدیه گلرو در سلول‌های انفرادی بند 209 زندان اوین

http://www.unblockers.com.au/index.php?q=aHR0cDovL2hyYS1uZXdzLm9yZy90aHVtYm5haWwvZmFyaWJhLXBham9oMjEyLTEzLTIwMDkuanBn
هرانا - نگرانی خانواده‌ی فریبا پژوه از وضعیت بد جسمی و روحی وی


هرانا - محمد پورعبداله، دانشجویی در میان مجرمان خطرناک؛ مجتبی سمیع‌نژاد 



آزاد باشیم

هیچ نظری موجود نیست: