شکست اخلا‌گران جنبش سبز در برابر تدبیر کروبی و موسوی



انگار همین چند لحظه پیش بود که عده یی بی‌گانه ‌پرست و عده‌ی خیرخواه نادان سعی در این داشتند که مهندس میرحسین موسوی و شیخ شجاع مهدی کروبی را طرف مقابل مردم و طرفدار ظلم و ستم جلوه دهند. اما عدم احساساتی بودن رهبران جنبش سبز باعث شد تا این افراد که با خودخواهی تمام اقدامات شجاعانه این دو بزرگوار را در پی یک اختلاف نظر شخصی زیر سوال برده بودند سر جای‌شان بنشینند و ببینند که رفاقت مردم با این دو بزرگوار تا زمانی که از حق ملت دفاع می‌کنند و جنایت و ظلم را محکوم می‌کنند گسستنی نیست. و اکثریت قاطع مردم ایران این دو را برادر و یاور خود می‌دانند، چه آن‌هایی که هنوز هم امیدهایی به جمهوری اسلامی دارند و چه آن‌هایی که از این نوع حکومت قطع امید کرده‌اند.

جناب موسوی در مصاحبه‌شان با سایت کلمه مثل همیشه با جمله‌های کوتاه و عمیق خود نشان دادند که نه تنها یک قدم هم به عقب نگذاته‌اند بلکه به سرعت و شانه به شانه مردم مبارزه می‌کنند. آقای مهندس موسوی در این مصاحبه ضمن قدردانی از مردم به پاس مقاومت در برابر ستم باز هم مردم را رو به جلو فراخواندند: «در سالهای اول انقلاب اسلامی اکثریت مردم قانع شده بودند که انقلاب همه ساختارهایی را که می توانست منجر به استبداد و دیکتاتوری شود از بین برده است و من هم یک نفر از این جمع بودم. ولی الان چنین اعتقادی ندارم. امروز هم عوامل و ریشه هایی را که منجر به دیکتاتوری می شود می توان شناسایی کرد.مردم متوجه اند که با داد و ستدهای بی اهمیت و بدون رعایت مراتب قانونی ممکن است عده ای به کام مرگ فرستاده شوند. تا امام جمعه بی رحمی که همواره از تبعیض و خشونت و تقلب دفاع کرده به قوه قضاییه دستمریزاد بگوید.»

مهدی کروبی هم هر روز با صحبت‌ها و شجاعت‌های‌اش بر علیه ظلم و ستم می‌تازد و در اعماق قلب آزادی‌خواهان قرار دارد. خوب است که با حمایت از این‌چنین مهره‌هایی راه را برای اشخاص دیگری که قدرت دارند و زمینه پیوستن علنی به جنبش سبز را دارند را بچینیم و نشان دهیم که چه پشتوانه قدرتمندی برای ازادی‌خواهان هستیم.

رهبران جنبش سبز هم‌چنان در قلب سبزهای واقعی هستند و این پیوند را هیچ احدی نمی‌تواند خدشه دار کند. آن کسانی که تا اسم اسلام را می‌شنوند دادشان درمیآید گویا نمی‌دانند که هنوز هم اکثریت این مردم مسلمان هستند. زنده باد جنبش بزرگ سبز.

هیچ نظری موجود نیست: