آخرین التماس‌های کودتا، از بلندگوهای وجب به وجب تا آزادی علیرضا بهشتی


سید علیرضا حسینی بهشتی آزاد شد و آزادی این یار باوفای ملت ایران بسیار روحیه بخش است. این آزادی به جز این که همه را خوش‌حال کرد چون یکی از فرزندان بی‌گناه این و آب و خاک از دست زوردوستان آزاد شد، مهر تأییدی است بر این موضوع که مردم و اراده‌ آهنین‌شان کودتاچیان را به عقب رانده است!

اقدامات دولت غیر مردمی و حامیان نظامی‌اش کاملن مشهود است که در چه راست است! آن‌ها از عدم حضور سبزها نا امید شده‌اند و دست به راه‌کارهای اشفته‌یی مانند نصب بلندگو! و التماس از طریق صدا و سیما می‌زنند! مشخص است که اگر هواداران زندان از حضور حد اکثری خودشان مطمئن بودند احتیاجی به دعوت از همه‌ی سلیقه‌ها! نداشتند.

حالا جنبش عظیم سبز با اعتماد به نفسی بسیار بالا و با اراده‌یی پولادین که از ماه‌ها ترعیب و تهدید خم به ابرو نیاورد آماده‌اند تا پا به خیابان‌ها بگذارند. یک التماس همراه با شرم در همه‌ی اعمال و رفتار آشفته‌ی زندان‌بان‌ها دیده می‌شود. تکاپوی شبانه‌روزی‌ برای پیاده کردن سیستم‌ها و راه‌کارهای غلبه بر صدای اکثریت مردم ایران بسیار شدت دارد و لحظه‌یی نیست که در خیابان انقلاب یک عده هوادار دولت مشغول کار کردن روی یک پروژه بر علیه مردم نباشند.

باز هم طبق روال گذشته جنبش سبز پیش از برگزاری یک راه‌پیمایی پیروز شد. قبول کرن این موضوع که جنبش سبز برتر و عظیم‌تر از یک گروه مجبور به تظاهرات است خودش یک پیروزی بزرگ است که در روز موعود خودش را نشان خواهد داد.



آزاد باشیم

هیچ نظری موجود نیست: