به مسخره کردن ادامه بدهید، همه چیز آرام است...

با خیال راحت به طنزپردازی مشغول باشید. جوک بسازید درباره‌ی کیهان و شریعت‌مداری و همچین توی دل‌تان کیف‌تان کوک باشد. نه زندانی سیاسی داریم و نه حقوق پایمال شده. نه کودک گرسنه داریم و نه نابرابری. نه جان یک زندانی سیاسی وخیم است و نه کسی در این سرای گلگون چشم گریان دارد.

خلاصه این که "همه چی آرومه".

ما چقدر خوشبختیم که در کشورمان مهم‌ترین موضوع روز بستری شدن حسین شریعت‌مداری شده و چه سربلندیم که عده‌یی بیمار شدن یک انسان را برای خود پیروزی می‌دانند.  یعنی وخیم شدن حال حسین شریعت‌مداری این‌قدر در روال جنبش سبز تأثرگذار است. آیا این که برای تشدید بیماری یک نفر دعا شود، همان دست بالا بردن جلوی وی نیست؟ ایا واقعن راه دیگری برای مبارزه نیست که ده‌ها نفر روی به توهین و فحاشی و مسخره کردن آورده‌اند.

خلاصه این که "همه چی آرومه" و ما خدا را شاکریم که هیچ موضوعی به غیر از حسین شریعت‌مداری و بیماری‌اش فکر سبزها را مشغول نکرده.

۵ نظر:

Arvand گفت...

زندگی زیباست دوست عزیز من .سبز پیکران به همین خاطر میخندند ،و می خندا نند ،پس اختلاف ما ،با ،ریشو های بی ریشه در چه چیزیست .ماه تبیض را با رگ ،پوستمان احساس کردیم ،مگر جای باتومهای که بر پیکر شیرزنان ،و دلاور مردانمان ،هست فراموش شده هست؟؟؟پس ما میخندیم ،بگذار نیروهای سر کوب گر ذوب شده در وقاهت وقیح اخم کنند ،در ایران فردا ای ما به جز شادی ،خرسندی ،دردها ،و غمها دوره نمیشود .
سرمایهای ملی ایران به فرزندان ایران زمین تعلق خواهد داشت ،نه مشتی مزدور رژیم جمهوری اسلامی در اقصا ،نقاط جهان .

ناشناس گفت...

yek moo az khers kandan ghanimate,yek rishooye moftkhore hesbollahy kamtar,ghatlo dozdyo vatan forooshy kard alan ham dareh javabesho pas migireh,inshallah daste rastesh biad rooye sare arbabhash.pyadar iran va iranihaye vatan parast.

ناشناس گفت...

Boro baba

ناشناس گفت...

دوست عزیز باهات موافقم که باید افقها و هدفهای ما بلندتر باشه ، اما آیا میدانید این جشن کودکانه چقدر پای خسته راه رو آرامش میده ؟ من از مرگ کسی شاد نمیشم ، اما از این که بدونم کسی که این مردم رو تحقیر کرد ، شهید کرد ، و روی آرمانهاشون پیروزمندانه رژه نظامی رفت ، اسیر غضب شده ، و در عذاب دنیوی اسیره ، احساس خوبی میکنم ! این احساس به معنی فراموشی آرمانهامون نیست ، ما میدونیم داریم برای جامعه ای میجنگیم که توی اون آرزوی مرگ برای کسی نخواهیم کرد ، ولی الان اندکی ایستادن و لذت بردن از احساس همراهی دست الاهی با ما عیب نیست ، به امید روزی که هیچ کسی ارزوی مرگ نکند × چون حسین های شریعتمداری مرده اند !

ناشناس گفت...

ملت رو سرزنش نکن در این شادی. چون بیماری به جان کسی افتاده که سالها کسی از دستش در امان نبوده و دادرس و پناهی جز خدا هم از شر اون نیست.