اشکال بزرگ جنبش سبز؛ همه‌ی کارها نیمه‌تمام می‌مانند!

یکی از بزرگ‌ترین اشکالات جنبش سبز ناتمام گذاشتن همه‌ی موضوعات و پرداختن زودگذار به اکثر موضوعات است. در این که در حال حاضر امکان فعالیت در بخش‌های مختلف وجود ندارد شکی نیست. اما هیچ ایرادی نمی‌توان بر این موضوع گرفت که هرکس به صورت خودجوش و طبق اطلاعاتی که دارد و نه از روی موضوعات داغ بالانرین مطلب ارسال کند.

نمونه‌ی کامل این موضوع در وقایع پس از انتخابات قابل مشاهده است.  حالا دیگر کم‌تر وبلاگی درباره فاجعه کهریزک مطلب می‌نویسد و یا بهتر است خیلی دور نرویم و به همین یکی دو هفته پیش برگردیم. فیلم هولناک و جان‌کاه فاجعه کوی دانش‌گاه بیرون آمد و برای یک هفته تا ده روز بحث اول بود، اما چند خبر دسته اول که آمد اکثریت به سمت آن‌ها رفتند و موضوعی مثل بستری شدن یک نفر جای چنین بحثی را گرفت که دوباره روی پیشخوان قرار گرفته بود.

این درست که پی‌گیری کردن کا نهاها و سازمان‌های مربوط و وبسایت‌های مختلف حقوق بسری است اما چه بهتر که فجایع گذشته را تا روزی که عاملان‌شان به مجازات برسند از یاد نبریم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

درسته ، همچنین طرح های موفق را هم در اوج خودشون رها میکنیم ، مثل طرح خاموشی سبز که داشت کمرشونو میشکوند یا همین اسکناس نویسی و خیلی طرح های دیگه