آقای گنجی! در آن روزهایی که در زندان اوین اعتصاب غذا کرده بودی دنبال این 27 میلیون نفر بگرد

اکبر گنجی تقلب را در انتخابات زیر سوال می‌برد و می‌گوید اگر هم تقلبی صورت گرفته باشد معلوم نیست برنده انتخابات موسوی بوده باشد! این نوع سخنان را در این یک سال و نیم بسیار شنیده‌ایم اما نه از سوی کسانی که خود را دوست جنبش سبز می‌دانند. این نوع سخنان گم‌راه کننده و ابهام‌آمیز فقط از سوی حامیان دولت زده می‌شود و بس! این‌گونه مقاله و نقد فقط می‌تواند با استناد به اخبار خبرگزاری‌های فارس و هم‌راهان‌اش نوشته شود.

آقای اکبر گنجی گویا یادش رفته که روزی در اعتصاب غذا بود و همین 27 میلیون نفر حمایت‌اش کردند! گویا ایشان از این‌که مردم به خیابان نمی‌آیند و کتک نمی‌‌خورند حوصله‌اش سر رفته. چه شده که اکبر گنجی که یک سال پیش به خاطر همین 27 میلیون اعتصاب غذایی تاریخی جلوی سازمان ملل کرد حالا دنبال همان 27 میلیون نفر می‌گردد؟!

آقای اکبر گنجی در زمینه‌ی فعالیت‌های حقوق بشری و مبارزه علیه ستمی که به مردم ایران رفته و می‌رود باسابقه است و هیچ‌کس این سابقه را زیر سوال نمی‌برد. اما هرکس در هر مقامی که باشد خوب است که گدشته‌ها را از یاد نبرد و بداند و بفهمد که زیر سوال بردن تقلب به‌‌معنی اهانت صریح و زننده به مردم ایران است.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

من حدود 3 سال پیش زمانی که گنجی در رادیو زمانه درباره بد بودن جنگ با ایران مینوشت من سوالی در زیر همان مقاله از او پرسیدم که اگرصدام و رژیمش 100 سال دیگه هم در عراق میماندند باز هم جنگ بد بود که هیچ جوابی نداد حال بلند شده که بنویسه هیچ دلیلی واسه تقلب نیست باید ازش پرسید که مگر دلیلی واسه عدم تقلب هست که واسه تقلب باشه به این آقا باید گفت مگر نظرسنجی که آقایان 10 بار کرده باشند و درست از آب درآمده باشد تو از کجا دلیل داری بار 11 نیز درست از آب دربیاد تو از کجا دلیل آوردی که اونایی که تو نظر سنجی گفتن احمدی نژاد موقع رای هم بنویسن احمدی نژاد یه دلیل بیار (روش خودش) در ضمن تو این وسط چی میخوای از گفتن اینکه دلیلی واسه تقلب نیست بدست بیاری به تمام گذشته اش مشکوک شدم طرف خیلی فکر میکنه آدم مهمی شده که چند تا جایزه برده حیف این جوایز در ضمن احمد زید آبادی پیش از انتخابات نوشت هرجا رفته به شهرهای مختلف همه با احمدی نژاد مخالف بودن نوشت که پیروزی آسانی برای موسوی در پیشه اینو چی میگی شاید باید نظرسنجی قاضیان رو فقط در نظر گرفت در ضمن اون 24 میلیون کجا هستند گنجی فقط یک کار کرد اونم بردن آبروی رفسنجای و از میدان بدر بردن او واسه سلطان تا سلطان تمام قدرت رو بدست بگیره همین

jamshidbabaei گفت...

جناب گنجی امیدوارم که لحظه ایی بخود بیایی که در زمانی که در زندان و در اعتصاب غذا بودی همین مردمی را که زیر سوال بردی برایت دعا میکردند تا اینهمه شمارا گربه صفت نمیدانستیم . البته از شکنجه گرانی مانند شما بعید نیست ، جناب گنجی بروز موعود با شما روبرو خواهیم شد .

ناشناس گفت...

در این انتخابات حدود چهل میلیون نفر شرکت کردند. حدود پنج میلیون نفر یا اندکی بیشتر به آقای کروبی رأی داده اند. حدود سه میلیون رأی هم مال آن مردک سپاهی بوده است. احمدی نژاد هم حدود سیزده میلیون رأی ثابت حزب اللهی ها را حتما داشته است. این می شود بیست ویک میلیون رأی. می ماند حدود نوزده میلیون رأی که از آن آقای موسوی بوده است یعنی کمتر از پنجاه در صد آرای ریخته شده در صندوقها. از این رو کسی برنده نبوده است نه موسوی نه احمدی نژاد. اگر رأیها شمرده شده بود موسوی و احمدی نژاد به دور دوم می رفتند و موسوی حتما با بیش از بیست میلیون رأی برنده می شد.
اکبر گنجی درست گفته است.
اعتراض شما بی مورد است.

Jobove - Reus گفت...

very good blog, congratulations
regard from Reus Catalonia
thank you