کار یگان ویژه به کجا رسیده که اقتدارش را با دلقک‌بازی نشان می‌دهد!

چه باید گفت؟ از کجای این سیرک شرم‌آور باید سخن گفت؟ کجای دنیا چنین ارگان‌های نظامی دارد؟ کجای دنیا در پادگان‌های نظانی که باید پشتوانه‌ی امنیت مردم کشور باشند، دلقک‌بازی درمی‌آورند تا دل بالاسری‌های‌شان را به دست بیاورند و دل مردم را به خیال خودشان خون کنند؟ آیا آدم شرم نمی‌کند که بگوید این‌ها نقطه‌ی مقابل من هستند؟

این به‌اصطلاح سربازان وطن که شکم خود را از جیب مردم سیر می‌کنند و باید خدمت‌گذاران مردم باشند، به روزی افتاده‌اند که وقتی می‌بینند مردم به جوک‌های روزانه‌شان توجه نمی‌کنند دست به این حرکات شرم‌آور می‌زنند! و کجا بهتر از خبرگزاری فارس برای انتشار این فضاحت‌ها؟!

این اعمال نه کسی را سرخورده کرد و نه کسی را رنجاند! فقط عرق شرم بر پیشانی نشاند و سر تکان دادنی مختصر به حال این افراد! خوبی که این حرکت‌ها دارد این است که برخی افرادی که هنوز هم باور نکرده‌اند که حق با مردم ایران است و این دولت چه‌قدر از مردم دور است سر خود را از شرم حرف‌های‌شان پایین می‌اندازند و آگاه می‌شوند که مردم چه‌می‌کشند؟!

خنده‌دارترین قسمت این است که نام این مانور مسخره مانور اقتدار یگان ویژه نام گذاری شده! درحالی که به همه ثابت شد حتا وقتی مردم به خیابان‌ها نمی‌آیند هم فکر و ذکرشان پر از کابوس مردم است! حالا که کار یگان ویژه شده انجام دادن این کارهای ویژه! خیالی نیست! دنیا می‌داند که خندیدن به این نمایش‌ها خندیدن به چه‌کسی و چه کارهایی است! :)

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام...لطفا این فیلمها را روی بالاترین بگذارید تا همگان بدانند اقتدار یعنی چه....
لینک اول :http://www.youtube.com/watch?v=L_l31yDErsA
لینک بعدی :http://www.youtube.com/watch?v=bh710zedcOI
و لینک بعدی:http://www.youtube.com/watch?v=2iwnhJm1_e4
و هزاران لینک دیگر...اینها را بگذارید صرفا جهت یادآوری