آهای صدا و سیمای فاسد! تمام ایران ترانه‌ی موسوی هستند!



گزارش‌گران ساده‌لوحِ برنامه‌ی "20:30" که هر شب در ساعت مقرر بنا به درخواست‌ها و سفارشات و بنا به موضوعات رایج در میان مردم به منتشر کردن دروغ‌های زشت و زننده که البته دیگر مردم‌فریب نیستند و فقط از یک سری آدمِ روان‌خراب و بد ذات برمی‌آید، می‌پردازد. این برنامه‌ی احمقانه، بارها و بارها ضد مردمی بودن و دروغ‌گو بودن خود را به آحاد ملت ثابت کرده و نشان داده که نوکر دست به سینه است و هیچ قدمی را بدون اجازه از صاحبان‌اش برنمی‌دارد. در این گیر و دار که مردم سخت مشغول احقاق حق‌ِ خود هستند و این همه کشته و زخمی و زندانی داده‌اند و بسیار اندوه‌گین و البته مصمم هستند، این ساده‌اندیشان دنبال نام "ترانه‌ی موسوی" گشته‌اند و فقط سه نفر را پیدا کرده‌اند و تازه دوتای‌شان هم ایران نیستند.

در یکی از گروه های موسیقی که در سطح شهر تهران و با نام ارکیده فعالیت می کند نوازنده آبوائی با نام ترانه موسوی وجود دارد که البته این یکی از دست گزارشگران 20:30 شبکه دوم سیمای کودتا در رفته است.

حالا با این آماری که دکتر بهشتی به مجلس داده و از 69 کشته و 250 نفر بازداشتی خب می‌دهد و حتا این شجاعت را به خرج داده که از مجلس بخواهد فراخوانی برای پذیرش خانواده‌ها بازداشتی‌ها و کشته‌شده‌گان و آسیب‌دیده‌گان، ترتیب دهد، کار رسانه‌ی ننگین صدا و سیما بسیار سنگین است. اگر فردا شنیدید که رسانه‌ی دولتی می‌گوید سهراب اعرابی کودکی 12 ساله است و کیانوش آسا همین دیروز دانش‌گاه ثبت نام کرده، بعد از این که عصبانی شدید، به هرکس که می‌توانید پیشنهاد کنید و قانع‌اش کنید که اخبار صدا و سیما را نگاه نکند.


گویا - مجيد سعيدی و نازک افشار آزاد شدند
گویا - مجازات ‌اعدام برای ‌مدير عامل شرکت انبوه‌سازان شفق و نگين‌غرب، به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور در بخش مسکن
سحام نیوز - بیانیه شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی: اول انقلاب به دختران بدون پوشش اسلامی مقنعه اهدا می کردند نه مشت و باتوم و پوزخند و تمسخر!
سحام نیوز - ضمن تاکیدبر بررسی نامه كروبي، اعتراض کاتوزيان به اقدام صداوسیما
قلم - بیانیه شماره 16 «کمیته صیانت از آراء » مهندس میرحسین موسوی



آزاد باشیم

۲ نظر:

يك صداي بي‌صدا گفت...

آخه چقدر وقاحت بايد داشته باشند كه اين همه دروغ و (ببخشيد) جفنگ به هم ببافند؟

خوشبختانه دستگاه كودتا، گمان مي‌كنه كه با ايجاد تشكيك در واقعيت روزمره جامعه مي‌تونه افكار عمومي رو منحرف كنه...در حالي كه از يك مسأله غافل شدند...افكار عمومي در ايران به دو قسمت تقسيم شده: قبل از انتخابات و بعد از انتخابات. مردم ما، باهوش‌تر از اين حرف‌ها هستند كه اين مزخرفات را به جاي آن چيزي كه جلوي چشمانشان گذشته بپذيرند

ناشناس گفت...

متأسفم برای هر اتفاقه وحشیانه ای که برای این دختر بینوا افتاده من خودم دخترم ولی حتی یک لحظه هم نمیتونم فکر کنم چه لحظاتی رو این دختر تحمل کرده امیدوارم در دادگاه حقیقی مجازاتی بس وحشتناکتر از کارهایی که در حق این دختر کردند نصیبشان شود