موسوی و کروبی! این جنبش نیاز به جنبیدن شما دارد




سبزها که پای اینترنت می‌نشینند معمولن نخستین صفحه هایی که باز می‌کنند بالاترین، نوروز، تغییر، موج سبز آزادی، ادوارنیوز، دنباله و چندین سایت دیگر است. مردمی که پای اینترنت می‌نشینند در آغاز فعالیت اینترنتی روزانه‌ی خود چهارچشمی به دنبال خبری از میرحسین موسوی و مهدی کروبی و سید محمد خاتمی می‌گردند.

تهدیدهایی که بر علیه این بزرگان می‌شود این اواخر دیگر عادی شده و تقریبن همه خوب می‌دانند که کودتاچیان، حداقل به این زودی‌ها دست به این کار خطرناک نخواهند زد. اما چه موجی ایجاد می‌کند یک جمله از موسوی و یک سخن‌رانی از کروبی. چه شور و نشاطی د میان جنبش سبز ایجاد می‌شود و مردم آن روز چه‌قدر خوش‌حال‌ترند. روزهایی که کروبی و موسوی جلوی دوربین می‌نشینند و برای مردم و بر علیه ستمی که بر مردم رواست سخن‌وری می‌کنند چه‌قدر فعالیت‌های جنبش سبز روی اینترنت بیش‌تر می‌شود.

کاش اقایان موسوی و کروبی و خاتمی بدانند که هرچه بیش‌تر فعالیت می‌کنند، در مجامع عمومی ظاهر می‌شوند، بیانیه‌ای می‌دهند و ارتباطی با مردم برقرار می‌کنند چه شور و نشاطی میان مردمی ایجاد می‌کنند که هرگاه چشم‌شان به عکسی از شهدای‌شان می‌افتد یا تصویری از یک زنانی سیاسی می‌بینند لحظه‌های بدی را سپری می‌کنند.

مردم در این شرایط منبع روحیه ندارند و شرایط اقتصادی کشور و همچنین خفقان سیاسی که کودتاچیان حاکم کرده‌اند از این اندک روحیه می‌کاهد. هرچند که مردم قدرتمند ایران هیچ‌گاه نسلیم این بی‌عدالتی‌ها و حق‌کش‌ها نشده‌اند و نخواهند شد. اما خوب است کسانی که مردم دوست‌شان دارند و لحظه به لحظه نگران سلامتی‌شان هستند بیش‌تر با مردم باشند و نشاط را در میان مردم افزایش دهند. این را هم همه می‌دانند که هر چه‌قدر اتباط مردم با رهبران‌شان افزایش یابد تن ستم‌کاران بیش‌تر می‌لرزد و باعث می‌شود به اقدامات دور از عقل‌شان ادامه دهند.

تغییر - پیام ویدئویی مهدی کروبی درمورد اتفاقات ۱۳آبان و رفتار دوگانه دولت در قبال آمریکا
تغییر - تکذیب خانواده کروبی
تغییر - ولی حق شناس ، عضور ستاد کروبی در استادن گیلان بازداشت شد
ادوار -  تن از اعضاي سازمان ادوار تحكيم در بازداشت نيروهاي امنيتي هستند
ادوار تماس تلفني حجت شريفي و ابراز بي اطلاعي نسبت به محل نگهداري
زمانه - نگرانی از «شکنجه» اعضای ادوار تحکیم

نوروز -ممانعت از ملاقات حسین نورانی نژاد با همسرش پرستو سرمدی 
نوروز  - ابتلای داوود سلیمانی به آنفولانزا در زندان 
نوروز - تظلم‌خواهی از مراجع برای آزادی حسین نورانی‌نژاد
نوروز - آزادی یک عضو جبهه مشارکت 
نوروز - چریک پیر اتهامات وارده را نپذیرفت



آزاد باشیم





۱ نظر:

خلیل گفت...

همه منتطرند تا آقایان خاتمی، موسوی و کروبی حرفی بزنند و قدمی در جهت خواسته های مردم بردارند. همه چشم براه اینان هستند تا همگامشان شوند.آیا چنین خواهد شد؟ همه در حالی که گام های خودشان را بر می دارند، آرزومندند همگامی این آقایانند.